Gjest Kommende DC++er Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Noen som har noen tips til bra public hubs på DC++? Sliter med å komme inn jeg... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Søk på "norsk". Da finner du en del norske hub'er, og så går du inn på de du kommer inn på. Hvor du kommer inn er avhengig på hvor mange GB du har å dele med andre. Har du under 1 GB tror jeg ikke du kommer inn noen steder. Du finner uansett utrolig mye på de norske 1 og 5 GB-hub'ene. Husk på å lagre samtlige hub'er du liker under "favoritter". Da åpnes disse hub'ene hver gang du logger deg på. DC++ er fullstendig genialt i forhold til å laste ned hele album. *Nylig lastet ned samtlige av skivene til My Dying Bride*. (Siden jeg ikke er hjemme kan jeg ikke legge ut adressene nå, men jeg kan godt ta dem i morgen). 0 Siter
Gjest skjønner itt'no je Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Hubs? DC? Kan ikke noen forklare hva det er for noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.