Gå til innhold

Glassmaling

Anbefalte innlegg

Gjest glassmaler
Skrevet

Er det noen her som driver med glassmaling? Vil gjerne ha noen å utveksle idéer og erfaringer med. Selv driver jeg med den typen glassmaling som brennes på 580 grader.

Skrevet

Jepp, jeg driver med glassmaling. På hobbybasis. Har ovn her hjemme.

Bruker litt forskjellig teknikker, alt ettersom hva jeg skal male.

Gjest glassmaler
Skrevet

Jepp, jeg driver med glassmaling. På hobbybasis. Har ovn her hjemme.

Bruker litt forskjellig teknikker, alt ettersom hva jeg skal male.

Hvordan fungerer det med en ovn hjemme? Bruker den veldig mye strøm? Har lyst på en selv, men er redd for strømregningen.

Har prøvd litt forskjellige teknikker, men mye gjenstår å prøve ut. Har du tips til noen gode bøker/nettsider?

Hvor kjøper du glass? Har sett på internett et sted hvor de selger juletrekuler av glass. Har lyst til å prøve det, men vet ikke om de tåler brenning. Er alltid på utkikk etter glass med spennende fasonger. Handler en del på loppemarked.

Hvor mye koster en ovn? Og hvor mye får du plass til i ovnen din? Store fat og høye karafler etc.

Hva gjør du med det du maler? Hos meg hoper det seg veldig opp for tiden. Har du prøvd å selge ting du har malt?

Dette ble langt, ble så ivrig da jeg hørte at du også driver med glassmaling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...