Gå til innhold

uskrevne regler

Gjest Vil bare høre hva dere sier

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bare høre hva dere sier
Skrevet

Hvilke uskrevne regler gjelder her på dol? Jeg har skjønt at de som har vært her lenge har noen regler om hvordan det skal være her, hva man kan spørre om, hvordan man sier ting etc.

Skrevet

Jeg har vært her i mer enn fire år, og kan ikke redegjøre for en eneste uskreven regel.

Folk her inne er helt ulike, og jeg har sikkert ikke vært her lenge nok til å skjønne reglene. Jeg senser bare når de en og annen gang er overskredet ;o)

Skrevet

"hvordan det skal være her,"

Ikke noe annet enn ellers i livet: mest mulig hyggelig, selv om man er forkjsllige or har vidt forskjellige meninger.

"hva man kan spørre om,"

Ingen som helst regler om HVA man kan spørre om.

"hvordan man sier ting etc."

Heller ikke noe annet enn ellers i livet: vær hyggelig og imøtekommende så langt man klarer.

"............................."

Gjest kvinne-mann
Skrevet

Et godt råd:Skriv aldri noe nedsettende om det å ha barn i barnehage på småbarnsforumet.Da får du du så masse kjeft tilbake fra småbarnsmødrene der inne at du vil ikke tro det...

Gjest klem til deg
Skrevet

Et godt råd:Skriv aldri noe nedsettende om det å ha barn i barnehage på småbarnsforumet.Da får du du så masse kjeft tilbake fra småbarnsmødrene der inne at du vil ikke tro det...

Oj, så forskjellig vi oppfatter situasjonen, jeg har fått mye pepper når jeg skriver positivt om barnehage for småbarna, da føler jeg at "alle" småbarnsmødrene her synes det er best å ha de små barna hjemme..

Det viktgste er vel at man skriver om det som er positivt for sine barn, uten å måtte si at andres valg er negative av den grunn..

:-)

Skrevet

Haha! Jasså, så de liker ikke å høre kritikk på det valget de har gjort selv...

Skrevet

Jeg synes det er en uting og snakke nedsettende til andre nick uten å bruke sitt eget nick.

Skrevet

Jeg synes det er en uting og snakke nedsettende til andre nick uten å bruke sitt eget nick.

Det er forsåvidt en uting med eget nick også :)

Skrevet

Det er forsåvidt en uting med eget nick også :)

Men verre dersom man bruker et anomymt nick. Jeg vil heller krangle med et fast nick enn et nick jeg vet det står en fast bak som ikke tør stå fram fordi de er redde for å ikke være kule nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...