Gå til innhold

Nedlastningsprogram for musikk?

Anbefalte innlegg

Gjest hvilket program?
Skrevet

Hei, kan noen gi meg noen tips om hvilke program jeg bør laste ned for å laste ned musikk? Hadde Kazaa men det virket som den bare ødela dataen.

På forhånd takk

Skrevet

Bruker Kazaa og DC++.

Sistnevnte er mildt sagt fantastisk. Laster ned fulle album som en lek, og finner alt jeg leter etter.

Skrevet

Kazaa drar med deg mye dritt, men winmx syns jeg virker fint..

Skrevet

shareaza, kaazalite, emule (ugudelig treigt), dc++, bittorrent(www.suprnova.org bruker shareaza til bittorrentsene)

Gjest nå er jeg anonym nå
Skrevet

Bruker Kazaa og DC++.

Sistnevnte er mildt sagt fantastisk. Laster ned fulle album som en lek, og finner alt jeg leter etter.

Jeg lastet ned DC++ for en tid tilbake, men forstår ikke hvordan det fungerer.. Kan du hjelpe kanskje?

Skrevet

Jeg lastet ned DC++ for en tid tilbake, men forstår ikke hvordan det fungerer.. Kan du hjelpe kanskje?

Tja. Selv om dette er ganske nytt for meg også:

- Du må inn på diverse instillinger.

- Sett deg opp som passiv bruker (jeg vet ikke helt hvordan den aktive funker).

- Husk på at du har frie Slot'er. Både inn og ut.

(Slot: Hvis en bruker f.eks. har 5 slot'er er det 5 stykker som kan laste ned fra han. Når det står 1/5 på en bruker, betyr med andre ord det at 1 av de 5 slot'ene er ledige og kan lastes ned fra).

- Husk på å dele din musikk. Hvis ikke kommer du ikke inn på noe.

- Du må også linke til hvor musikken du laster ned skal lagres på maskinen din.

Jeg har ikke DC foran meg nå, så jeg sliter litt med å forklare noe ytterligere. Men det er noe mer komplisert en kazaa, dog er det en velsignelse om man tar seg tid til å prøve det litt. For det er jævla bra når man blir kvitt frustrasjonen over at det kan virke litt kronglete i starten.

Du kan forresten søke på DC++ på www.startsiden.no, og du vil finne norske sider som forklarer en del.

Gjest nå er jeg anonym nå
Skrevet

Tja. Selv om dette er ganske nytt for meg også:

- Du må inn på diverse instillinger.

- Sett deg opp som passiv bruker (jeg vet ikke helt hvordan den aktive funker).

- Husk på at du har frie Slot'er. Både inn og ut.

(Slot: Hvis en bruker f.eks. har 5 slot'er er det 5 stykker som kan laste ned fra han. Når det står 1/5 på en bruker, betyr med andre ord det at 1 av de 5 slot'ene er ledige og kan lastes ned fra).

- Husk på å dele din musikk. Hvis ikke kommer du ikke inn på noe.

- Du må også linke til hvor musikken du laster ned skal lagres på maskinen din.

Jeg har ikke DC foran meg nå, så jeg sliter litt med å forklare noe ytterligere. Men det er noe mer komplisert en kazaa, dog er det en velsignelse om man tar seg tid til å prøve det litt. For det er jævla bra når man blir kvitt frustrasjonen over at det kan virke litt kronglete i starten.

Du kan forresten søke på DC++ på www.startsiden.no, og du vil finne norske sider som forklarer en del.

Takk skal du ha SDD, skal prøve å finne ut av det senere idag:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...