Gjest hvilket program? Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Hei, kan noen gi meg noen tips om hvilke program jeg bør laste ned for å laste ned musikk? Hadde Kazaa men det virket som den bare ødela dataen. På forhånd takk 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Bruker Kazaa og DC++. Sistnevnte er mildt sagt fantastisk. Laster ned fulle album som en lek, og finner alt jeg leter etter. 0 Siter
Gjest jaudai Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Kazaa drar med deg mye dritt, men winmx syns jeg virker fint.. 0 Siter
tiliti Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 shareaza, kaazalite, emule (ugudelig treigt), dc++, bittorrent(www.suprnova.org bruker shareaza til bittorrentsene) 0 Siter
Gjest nå er jeg anonym nå Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Bruker Kazaa og DC++. Sistnevnte er mildt sagt fantastisk. Laster ned fulle album som en lek, og finner alt jeg leter etter. Jeg lastet ned DC++ for en tid tilbake, men forstår ikke hvordan det fungerer.. Kan du hjelpe kanskje? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Jeg lastet ned DC++ for en tid tilbake, men forstår ikke hvordan det fungerer.. Kan du hjelpe kanskje? Tja. Selv om dette er ganske nytt for meg også: - Du må inn på diverse instillinger. - Sett deg opp som passiv bruker (jeg vet ikke helt hvordan den aktive funker). - Husk på at du har frie Slot'er. Både inn og ut. (Slot: Hvis en bruker f.eks. har 5 slot'er er det 5 stykker som kan laste ned fra han. Når det står 1/5 på en bruker, betyr med andre ord det at 1 av de 5 slot'ene er ledige og kan lastes ned fra). - Husk på å dele din musikk. Hvis ikke kommer du ikke inn på noe. - Du må også linke til hvor musikken du laster ned skal lagres på maskinen din. Jeg har ikke DC foran meg nå, så jeg sliter litt med å forklare noe ytterligere. Men det er noe mer komplisert en kazaa, dog er det en velsignelse om man tar seg tid til å prøve det litt. For det er jævla bra når man blir kvitt frustrasjonen over at det kan virke litt kronglete i starten. Du kan forresten søke på DC++ på www.startsiden.no, og du vil finne norske sider som forklarer en del. 0 Siter
Gjest nå er jeg anonym nå Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Tja. Selv om dette er ganske nytt for meg også: - Du må inn på diverse instillinger. - Sett deg opp som passiv bruker (jeg vet ikke helt hvordan den aktive funker). - Husk på at du har frie Slot'er. Både inn og ut. (Slot: Hvis en bruker f.eks. har 5 slot'er er det 5 stykker som kan laste ned fra han. Når det står 1/5 på en bruker, betyr med andre ord det at 1 av de 5 slot'ene er ledige og kan lastes ned fra). - Husk på å dele din musikk. Hvis ikke kommer du ikke inn på noe. - Du må også linke til hvor musikken du laster ned skal lagres på maskinen din. Jeg har ikke DC foran meg nå, så jeg sliter litt med å forklare noe ytterligere. Men det er noe mer komplisert en kazaa, dog er det en velsignelse om man tar seg tid til å prøve det litt. For det er jævla bra når man blir kvitt frustrasjonen over at det kan virke litt kronglete i starten. Du kan forresten søke på DC++ på www.startsiden.no, og du vil finne norske sider som forklarer en del. Takk skal du ha SDD, skal prøve å finne ut av det senere idag:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.