Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svart te: Bruk 1 teskje per kopp og en for kannen.

Frukt-te: 50% mer.

Skrevet

Spør din teforhandler. Mengde og hvor varmt vannet skal være varierer med te-type og kvalitet.

Skrevet

Jeg bruker 2 gode teskjeer, pr liter. Trenger ikke mer. Det blir godt. Ikke la det trekke for lenge, da blir den bitter.

Skrevet

Jeg bruker 2 gode teskjeer, pr liter. Trenger ikke mer. Det blir godt. Ikke la det trekke for lenge, da blir den bitter.

Fersk te av god kvalitet blir ikke bitter.

Skrevet

Fersk te av god kvalitet blir ikke bitter.

Joda, det gjør den. Det er garvesyra i teen som kommer fram om den ligger for lenge i vannet. Jeg kjøper bare fersk te i løs vekt, siden jeg ikke drikker kaffe.

Skrevet

Joda, det gjør den. Det er garvesyra i teen som kommer fram om den ligger for lenge i vannet. Jeg kjøper bare fersk te i løs vekt, siden jeg ikke drikker kaffe.

Mulig noen teer blir det. Jeg drikker sjelden svart te.

Skrevet

Mulig noen teer blir det. Jeg drikker sjelden svart te.

Roibush te blir aldri besk, kan ligge i vannet og glemmes i evigheter.

Kinesisk grønn te, den ekte gode fra Kina blir ikke besk. Faktisk er andre koking (etterfylling av kokende vann) den beste teen.

Vanlig sort te, blir besk om den får stå for lenge i vannet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...