Gå til innhold

FU: frysing og lav kroppstemperatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig her?

Har dette sammenheng? Hvem andre er en frysepinn og har lav kroppstemperatur?

Skrevet

Jeg!

(og hvis noen trekker vekt inn: ja, jeg er overvektig, og burde sånn sett være "isolert" nok)

Gjest jeg også
Skrevet

Jeg er ingen frysepinn, men har sinnsykt kalde hender og føtter. Iskalde. Men svetter fort ellers, så jeg kan ikke kle mye på meg.

Skrevet

Min kroppstemperatur ligger under 37 grader, ca 36,6-9.

Fryser ofte, men tror helst at det er pga dårlig blodsirkulasjon.

Gjest sirkulasjon
Skrevet

Jeg! Men etter jeg sluttet å røyke, ble det veldig mye bedre. Jeg er fortsatt glad i å sitte nærme peisen osv., men før jeg sluttet med røyken, frøs jeg fra september til mai. Så blodsirkulasjonen har tydeligvis blitt bedre.

Jeg har lav krppstemperatur (og føler meg virkelig febril når jeg har det som andre har som normaltemp.)

Skrevet

Jeg er en frysepinn, men har normaltemperatur på mellom 37,0 og 37,5. Tror kanskje jeg har litt dårlig blodsirkulasjon..

Skrevet

Jeg er en frysepinn!

Kroppstemperatur på 36,6. Er syk når den kommer over 37.

Jeg har elektrisk varmeteppe i senga fra August til Mai.

Har dårlig blodsirkulasjon i føttene også.

Skrevet

Nei, her er det akkurat motsatt! :-) Jeg har lav kroppstemperatur og er absolutt ikke en frossenpinn! *S*

Skrevet

Jeg ble mer frossen når kroppstemperaturen min normaliserte seg (etter at jeg hadde født) enn jeg var da jeg hadde lav kroppstemperatur (livets første 20 år).

Skrevet

normaliserte seg fra 35,5 til 36. hihi

Fikk også bedre immunforsvar.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg sover alltid med føttene på utsiden, og jeg fryser sjelden.

Men det er en annen ting jeg har lurt på. Hvis jeg vokner om natten - og får lyst på sex (er/blir kåt) så nyser jeg så det gjaller i hele huset. Mon-tro om dette er noe "greier" fra naturens side, at kona må se og vokne mener jeg. Flere som har opplevd dette? eh...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...