Gå til innhold

Leverer IKEA over hele landet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på er om IKEA leverer over hele landet? Det står ingenting inne på sidene deres... har sett, men finner ingen info om det!

Har ikke IKEA her jeg bor, og det er ganske så langt, men gjør de det?

Skrevet

Sitter akkurat her med katalogen og det står da IKEA Handle Hjemme. Sitt i ro og mak hjemme sammen med familien og bestill direkte fra katalogen. Varene får du levert etter 2-3 uker, avhengig av hvor du bor.

www.IKEA.no

Skrevet

De leverer over hele landet, men hvor mye det koster avhenger av hvor du bor. Det er basert på en prosentsats av prisen på varene du kjøper, opptil et visst maksimum. Prissatsene står i katalogen en plass, og den finnes også på nettet.

Skrevet

Sitter akkurat her med katalogen og det står da IKEA Handle Hjemme. Sitt i ro og mak hjemme sammen med familien og bestill direkte fra katalogen. Varene får du levert etter 2-3 uker, avhengig av hvor du bor.

www.IKEA.no

Takk for svar:) ja da er det vel bare å bestille da til hele stipendet er oppbrukt;) neida! Trenger bare en Kommode jeg....

Skrevet

Takk for svar:) ja da er det vel bare å bestille da til hele stipendet er oppbrukt;) neida! Trenger bare en Kommode jeg....

Jeg trenger bokhyller jeg, kanskje jeg skulle bestille over nettet jeg også :o)

Gjest Har jeg hørt
Skrevet

Det er mye billigere å kjøpe andre steder. Ikea tar helt sinnsykt mye i frakt! Det blir dyrt.

Skrevet

IKEA leverer over alt, men det kostar ulikt i frakt alt etter kor du bur i forhold til varehuset. Står det ikkje i katalogen? Det har stått på nettsidene før, også... Rart om dei har tatt bort den informasjonen, men eg finn det ikkje slik med ein gong, eg heller.

Det er enkelte ting i katalogen du ikkje kan få tilsendt, men det meste går bra.

Skrevet

Det er mye billigere å kjøpe andre steder. Ikea tar helt sinnsykt mye i frakt! Det blir dyrt.

Hvor da? Jeg finner liksom ikke noe noen steds som er så billig som på IKEA... jeg trenger bare noe å ha forskjellige ting i som papirer og småtteri i, da jeg ikke har skuffer eller annet jeg kan ha skolesakene i... blir så rotetet i papirene mine, og jeg fant en PERFEKT liten sak på IKEA... til en meget billig penge... som jeg ikke finner andre plasser!

Gjest Har jeg hørt
Skrevet

Hvor da? Jeg finner liksom ikke noe noen steds som er så billig som på IKEA... jeg trenger bare noe å ha forskjellige ting i som papirer og småtteri i, da jeg ikke har skuffer eller annet jeg kan ha skolesakene i... blir så rotetet i papirene mine, og jeg fant en PERFEKT liten sak på IKEA... til en meget billig penge... som jeg ikke finner andre plasser!

Ikea kan være billig ja, men ikke om du må få det tilsendt. De tar mye i frakt, spesielt om du bor i nord..

Skrevet

Jeg trenger bokhyller jeg, kanskje jeg skulle bestille over nettet jeg også :o)

Det er fryktelig dyrt i frakt når du bestiller småvarer fra ikea.

Jeg skulle ha en pute til en sittesekk og ringte til

Ikea for å be dem sende den til meg,da sa kundekonsulenten at det ble dyrt å frakten ble faktisk dyrere enn varen!

Heldigvis skulle en kollega av meg dit noen dager etterpå som kunne kjøpe den for meg.

Skrevet

Ikea kan være billig ja, men ikke om du må få det tilsendt. De tar mye i frakt, spesielt om du bor i nord..

Det er akkurat det jeg gjør:(

Men uansett så har jeg ikke funnet noe under 1000 lappen her oppe!

Kan man ta så mye i frakt for noe som koster 249,-?

Dumt at tabellen for frakt ikke står på sidene deres:( Dårlig service spørr du meg!

Gjest ja, men de opererer med JÆVLIG høye fraktpriser
Skrevet

.

Gjest Har jeg hørt
Skrevet

Det er akkurat det jeg gjør:(

Men uansett så har jeg ikke funnet noe under 1000 lappen her oppe!

Kan man ta så mye i frakt for noe som koster 249,-?

Dumt at tabellen for frakt ikke står på sidene deres:( Dårlig service spørr du meg!

At de kan ta mye i frakt ja! Jeg har aldri bestillt noe derfra selv, det må jeg innrømme. Men har hørt at mange har måtte betale en god del mer enn forventet. Det gjelder spesielt for små billige ting, da bortoen fort kan koste like mye, minst.

Skrevet

At de kan ta mye i frakt ja! Jeg har aldri bestillt noe derfra selv, det må jeg innrømme. Men har hørt at mange har måtte betale en god del mer enn forventet. Det gjelder spesielt for små billige ting, da bortoen fort kan koste like mye, minst.

Så da må jeg altså klare meg med å kjøpe en sånn falleferdig liten kommode fra Jysk!?!

Jeg syntes de er både stygge og lite "sikre" de faller jo sammen bare man ser på de:( dessuten er de hakket dyrere og dårligere i kvaliteten (har kjøpt dritt der før skjønner du) Jaja... ikkeno å gjøre med det!

Gjest Har jeg hørt
Skrevet

Så da må jeg altså klare meg med å kjøpe en sånn falleferdig liten kommode fra Jysk!?!

Jeg syntes de er både stygge og lite "sikre" de faller jo sammen bare man ser på de:( dessuten er de hakket dyrere og dårligere i kvaliteten (har kjøpt dritt der før skjønner du) Jaja... ikkeno å gjøre med det!

Ikea er ikke kjent for kvaliteten! Bare prisen (men dog ikke på frakt).

Hva med bohus eller møbelringen? De har vel det i nærheten?

Jeg skal ikke si sikkert hva du må ut med i frakt, men du kan jo ringe å høre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...