Gå til innhold

Dumt spørsmål om pengeuttak

Anbefalte innlegg

Gjest grønn og dum
Skrevet

Hvor mange penger er det mulig å ta ut i en minibank? Går det greit å ta ut f.eks. 5000?

Skrevet

Det er en begrensning på hvor mye du kan ta ut, og det beløpet varierer fra bank til bank. (mener jeg å huske) Har du ikke en kontakt som du kan ringe til i din bank? Det er ikke pinlig å spørre om sånt, det er jo en første gang for alle.

Gjest grønn og dum
Skrevet

Det er en begrensning på hvor mye du kan ta ut, og det beløpet varierer fra bank til bank. (mener jeg å huske) Har du ikke en kontakt som du kan ringe til i din bank? Det er ikke pinlig å spørre om sånt, det er jo en første gang for alle.

Jo, jeg kan ringe en bank. Men nå har jeg altså spurt her først, og håper at noen kan gi meg et svar så jeg slipper å ringe. ;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jo, jeg kan ringe en bank. Men nå har jeg altså spurt her først, og håper at noen kan gi meg et svar så jeg slipper å ringe. ;)

var 5 tusen før. Vet ikke om det er økt.

Gjest Bankansatt
Skrevet

Det er forskjellig fra bank til bank, og fra konto til konto, og også hvilken avtale akkurat du har.

Gjest standardbeløp
Skrevet

Vanligvis 2000 per uttak, maks 5000 på en uke.

Du kan avtale andre grenser med banken.

Skrevet

Vanligvis 2000 per uttak, maks 5000 på en uke.

Du kan avtale andre grenser med banken.

Neida, det er ikke mange dagene siden jeg tok ut 3000,-.

Skrevet

var 5 tusen før. Vet ikke om det er økt.

Jeg kan ta ut 9000,- pr. uke. Hvis jeg hadde hatt så mye da :)

Skrevet

Jeg tok ut 5.000,- for bestemora mi for et par dager sida.

Skrevet

Maksbeløp der jeg pleier ta ut er 3.000,-. Men det er bare å sette kortete i en gang til, tror jeg. Iallfall gikk det bra å ta ut mer neste dag. Har også måttet dra kortet to ganger f.eks på bensinstasjonen.

Skrevet

Mener at det står på kvitteringen du får fra minibanken. Der skal det stå saldo + disponibelt til uttak.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det står i avtalen du har tegnet med banken! Jeg måtte utvide uttaksgrensene siden jeg ble nektet uttak pga disse grensene. Men det var bare en proformasak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...