Gå til innhold

Pc problem som haster veldig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal faa noen til aa reparere pcn min i dag, og jeg har noe greier som jeg har slettet fordi jeg ikke vil at vedkommende skal se det. Saken er at pcn er saa kverka at jeg ikke faar aapnet Recycle Bin.. Altsaa har bare sendt de slettede filene til Recycle Bin, men faar ikke slettet de siden jeg ikke faar aapnet denne.

Er det noen maate jeg kan slette disse filene paa likevel?

Skrevet

Jeg mener å huske at du kan høyreklikke Recycle bin på skrivebordet og velge "Empty". Men det spørs jo om det fungerer dersom du ikke får åpnet programmet.

Skrevet

Jeg mener å huske at du kan høyreklikke Recycle bin på skrivebordet og velge "Empty". Men det spørs jo om det fungerer dersom du ikke får åpnet programmet.

Dette fungerer heller ikke skjoenner du.. ingen av alternativene i Recycle Bin funker..

Skrevet

Dette fungerer heller ikke skjoenner du.. ingen av alternativene i Recycle Bin funker..

Oi der kom nicket til Moraki ogsaa! er litt groenn paa dette enda.maa kanskje faa mitt eget nick og ikke stjele huns.

Skrevet

Da er det nok ikke stort å gjøre før PCen kommer i orden igjen. Medmindre Windows lagrer alle Recycle Bin-filene på et bestemt sted.. men jeg tror ikke det.

Gjest ok å bruke flere nick
Skrevet

Oi der kom nicket til Moraki ogsaa! er litt groenn paa dette enda.maa kanskje faa mitt eget nick og ikke stjele huns.

he,he, he, ja særlig.....

Skrevet

he,he, he, ja særlig.....

ta springfart og kjør skallen i veggen så finner du kanskje på et nick du også...

Skrevet

Om du har flere filer du vil slette, kan du holde "shift" inne mens du trykker delete, da går de ikke innom papirkurven på vei ut.

Skrevet

ta springfart og kjør skallen i veggen så finner du kanskje på et nick du også...

OK

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...