Mistera Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244660 Ok, nå syntes jeg ikke dette er noen tragedie, bare rett og slett dumhet... Hva forventer de liksom når de slipper løs flere 500 kilos tunge okser? Dette er ren og skjær dyreplaging! Håper kansje at dette kan sette en stopper for torrturen av dyr som foregår der ned! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Kan ikke si jeg føler trang til å gråte over de to døde menneskene jeg heller... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Dette er jo den store manndomsprøven, har du ikke lest Ernest Hemingway ) men dette var vel ikke st Ferminfestivalen i Pampalona. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 De ber om det. Dette okseslippet er ren og skjær tåpelighet, etter min mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.