Gå til innhold

Å elske noen...

Gjest Evig spørsmål?

Anbefalte innlegg

Gjest Evig spørsmål?
Skrevet

...betyr det å være glad i en person, bare sterkere?

Gjest ikke naiv
Skrevet

Å elske noen er vanskelig å definere, men du finner det ut selv når du gjør det..elsket noen en gang med ble ikke gjengeldt og det er vondt og trist men sånt er livet desverre...

Skrevet

Ja, ubeskrivelig glad i personen, bare hundretusen ganger sterkere!

Skrevet

Virkelig hundretusen ganger?

Skrevet

Virkelig hundretusen ganger?

Er det ikke hundre og tusen som er STORT? Hehe, det har jeg ihvertfall lært av barna..

Skrevet

Er det ikke hundre og tusen som er STORT? Hehe, det har jeg ihvertfall lært av barna..

hehe.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

og ikke bare MER glad i -- men å ville forplikte seg overfor vedkommende. Føle uendelig respekt, lojalitet, osv., og at den personen er verdt alt slikt?

Skrevet

og ikke bare MER glad i -- men å ville forplikte seg overfor vedkommende. Føle uendelig respekt, lojalitet, osv., og at den personen er verdt alt slikt?

Selvfølgelig! Er du glad i en person så har du gjerne respekt for vedkommende. Hvis du da ganger det med hundretusen (som i følge mange barn er det største tallet) så blir det ikke bare å være glad i en person.

Jeg tror ikke det finnes èn rett forklaring på begrepet elske. Det går an å elske på mange forskjellige måter. Jeg elsker familien min, spesielt nærmeste. Jeg elsket også kjæresten min, men på helt forskjellige måter.

Vi elsker på vår egen måte, og mange måter, og legger ikke det samme i begrepet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...