Gjest Mariaaah Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Hva betyr det egentlig når folk har en skorpion på armen, eller fått dem andre steder på kroppen? 0 Siter
Gjest Tyren Tyren Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Mener du tatoo? Kanskje de rett og slett er født i Skorpionens tegn..? 0 Siter
Gjest Mariaaah Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Mener du tatoo? Kanskje de rett og slett er født i Skorpionens tegn..? Ja, jeg mener "tatoo". Føler for ser litt rart på det å ha skorpion. Som omdet sier mye om personen (kan si mye). Men hvorfor? hva kan det betyr (utdenom det at de kan være født i det stjernetegnet). 0 Siter
Gjest Tyren Tyren Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Ja, jeg mener "tatoo". Føler for ser litt rart på det å ha skorpion. Som omdet sier mye om personen (kan si mye). Men hvorfor? hva kan det betyr (utdenom det at de kan være født i det stjernetegnet). Det vet jeg ikke. Ser ingen grunn til å tatovere på seg en skorpion dersom man ikke er født i det tegnet, alternativt er skorpionfan (noen har dem som kjæledyr, vet du). Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet ditt..? 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Blir vel omtrent som å spørre om hvorfor jeg har Ole Brumm-tattoo. Det betyr da ikke noe spesielt, men jeg elsker motivet, og filosofien til bjørnen:-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Det betyr vel at man har litt tvilsom estetisk sans. 0 Siter
MannMann Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Skorpionen er symbolsk. Den bærer dørbringende gift, og bruker halen til å stinge sine ofre. Den sprøyter giften inn i byttet / angriperen, som blir drept på stedet. Noen synes dette er uimotståelig tøft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.