Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg trener forholdsvis mye,ca. en 4 ganger i uka på helsestudio. Jeg lurer på hva det er jeg burde spise etter jeg har vært å trent?

Har ikke akkurat penger til kostholdstilskudd,det er jo ikke akkurat billig.

hilsen

Fortsetter under...

Skrevet

Spis noen bananer rett etter trening og en ca en time etter eller noe lag noe med mye protein.Foreksempel omelett.

John Gunnar Oppheim, Instruktør
Skrevet

Hei,

jeg foreslår at du drikker melk og spiser en banan eller to. Da får du i deg væske og raske karbohydrater først, sistnevnte gjennom laktosen, samt flere av de næringsstoffer som det brytes ned mye av under treningen. Når matlysten melder seg for alvor bør du satse på et brødmåltid, melg og proteinrikt pålegg.

Skrevet

Hei,

jeg foreslår at du drikker melk og spiser en banan eller to. Da får du i deg væske og raske karbohydrater først, sistnevnte gjennom laktosen, samt flere av de næringsstoffer som det brytes ned mye av under treningen. Når matlysten melder seg for alvor bør du satse på et brødmåltid, melg og proteinrikt pålegg.

Bananer inneholder ikke raske karbohydrater !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...