Gå til innhold

27 År, ennå jomfru, HJELP !!!


Gjest jomfru

Anbefalte innlegg

Gjest jomfru

Hei !

Er en 27 år gammel mann som fortsatt er jomfru, har normal omgang med kvinner men det skjer bare ikke meg.

Dette begynner å plage meg.

Tanken på å passere 30 UTEN å ha sex plager meg virkelig, sjansen for at det skal hende er absolutt tilstede.

Er ofte ute blant feststemte mennesker men er nok den som alltid har godt alene hjem.

Nei, begynner å miste troen på det hele, begynner å få lyst til å gi f.... i det hele å leve videre.

Klarer jeg ikke dette før jeg blir 30, så blir det et slikt nederlag at jeg må begynne å vurdere ting å tang.

Er det mange som har dette problemet ? Er det mange som ALDRI har sex i sitt liv ?

Tar fullstendig avstand fra kjøp og salg av SEX.

Annerledes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    7

  • Prippen

    6

  • pip

    4

  • Spenning

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg er 34 år å jomfru!

Noen eldre?

Helt ærlig, jeg selv ville satt STOR pris på å finn en så voksen og "ubrukt" mann. Det er verre med altfor mange sexpartnere enn ingen. Jeg ville blitt VIRKELIG stolt om det var jeg som fant deg. Syns det var verre her å finne meg en 22åring som viste seg å ha elsket med det meste, liksom. Lykke til! :) Og dere er IKKE unormale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal prøve å slappe av med det - plutselig så bare skjer det hvis det er det du vil.

Men jeg skjønner at det ikke er så lett, hadde de samme følelsene da jeg selv var jomfru i en alder av 19 - så jeg kjenner dem igjen - tenkte på å kaste meg ut i det med den første og beste - men plutselig var HAN der og det skjedde et par måneder før 20-årsdagen min. Vi var sammen i nesten 5 år etter det.

Var også senere sammen med en mann som var jomfru da jeg traff ham (vi var da begge ca. 25). Han var absolutt et bra eksemplar av mannearten - ingen spesielle grunner til at akkurat han skulle ha ventet såpass lenge - og som andre sier- mye bedre med en som har ventet litt heller enn å kaste seg over det første som bød seg.

Jeg måtte på en måte "forføre" ham - synes egentlig det var litt gøy, og selv om han var usikker i starten så ble han faktisk raskt en veldig god elsker fordi han var moden nok til å oppfatte mine signaler - ikke bare tenke på seg selv.

Så kanskje venter det ei jente rundt neste sving som vil glede seg over å få nettopp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "jomfru"

Ta det helt med ro - du er på ingen måte unormal :-)

Du viser modenhet og styrke på den måten at du ikke hopper på den første partneren du finner... og det er inikt idag.

Det og ha sex sammen er noe som er ment og skal være spesiellt og fint for TO mennesker ...... prøv og finne den ene rette.

LYKKE TIL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jomfru

Hei "jomfru"

Ta det helt med ro - du er på ingen måte unormal :-)

Du viser modenhet og styrke på den måten at du ikke hopper på den første partneren du finner... og det er inikt idag.

Det og ha sex sammen er noe som er ment og skal være spesiellt og fint for TO mennesker ...... prøv og finne den ene rette.

LYKKE TIL :-)

Yes !

Vel, nå er det slik at det aldri har vært en situasjon hvor jeg kan hoppe på den første og beste jeg ser.Vet ikke hva som kunne ha skjedd hvis j hadde havna oppe i en slik situasjon, så lite erfaring har jeg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Jeg synes du skal prøve å slappe av med det - plutselig så bare skjer det hvis det er det du vil.

Men jeg skjønner at det ikke er så lett, hadde de samme følelsene da jeg selv var jomfru i en alder av 19 - så jeg kjenner dem igjen - tenkte på å kaste meg ut i det med den første og beste - men plutselig var HAN der og det skjedde et par måneder før 20-årsdagen min. Vi var sammen i nesten 5 år etter det.

Var også senere sammen med en mann som var jomfru da jeg traff ham (vi var da begge ca. 25). Han var absolutt et bra eksemplar av mannearten - ingen spesielle grunner til at akkurat han skulle ha ventet såpass lenge - og som andre sier- mye bedre med en som har ventet litt heller enn å kaste seg over det første som bød seg.

Jeg måtte på en måte "forføre" ham - synes egentlig det var litt gøy, og selv om han var usikker i starten så ble han faktisk raskt en veldig god elsker fordi han var moden nok til å oppfatte mine signaler - ikke bare tenke på seg selv.

Så kanskje venter det ei jente rundt neste sving som vil glede seg over å få nettopp deg.

Lousie !

Takk for svaret, veldig bra !

Men, det er forskjell fra 20 og 27 som snart når de 30 og ennå ikke har erfaring.

Normalt; merk "normalt" får folk flest disse erfaringene i "ung" alder, det er klart at det MÅ være noe unormalt når man går mot de 30 å ennå ikke har fått denne erfaringen.

Vente !!!

Ja hvor lenge skal man vente, når man har venta i så lenge som man har, hvilke håp er det de siste 3 årene ?

For meg ser det ganske mørkt ut.

Dette tar på selvtiliten slik at man får selv lyst til å velge en "kort utvei" av hele livet.

Det er vel egentlig bare spørsmål om tid.

Hater hater hater å være unormal i forhold til de andre på DET området.

J har tydligvis ikke fått med seg det som de fleste får med seg tidlig i ungdoms peroiden.

Takler det ikke !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Jeg er 34 år å jomfru!

Noen eldre?

Kommer aldri til¨å vente så lenge, velger heller en "shortcut" ut av hele livet enn å bli så gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Helt ærlig, jeg selv ville satt STOR pris på å finn en så voksen og "ubrukt" mann. Det er verre med altfor mange sexpartnere enn ingen. Jeg ville blitt VIRKELIG stolt om det var jeg som fant deg. Syns det var verre her å finne meg en 22åring som viste seg å ha elsket med det meste, liksom. Lykke til! :) Og dere er IKKE unormale!

Tusen takk for svaret :)

Vel, jeg vil si det er å være "unormal" når det er "normalt" å miste denne dyden i ung alder, er du ikke enig ?

Et stort nederlag som kommer til å plage meg helt til jeg finner en "shortcut", da er alt glemt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes !

Vel, nå er det slik at det aldri har vært en situasjon hvor jeg kan hoppe på den første og beste jeg ser.Vet ikke hva som kunne ha skjedd hvis j hadde havna oppe i en slik situasjon, så lite erfaring har jeg !!

Det var ikke slik ment....beklager. Men den som venter på noe godt venter ikke forjeves heter det.

Dersom det skulle dukke opp noen som viser deg oppmerksomhet så mener jeg at det er viktig at du tenker deg om .... om vedkommende er noe og satse på - eller om du skal vente på en annen....

Forstår du hva jeg mener...?

Lykke til på veien.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til¨å vente så lenge, velger heller en "shortcut" ut av hele livet enn å bli så gammel.

Dere vet ikke hva dere går glipp av:-))))

Har TV eller fotball opptatt hele deres tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet ikke hva dere går glipp av:-))))

Har TV eller fotball opptatt hele deres tid?

Nå er det vel liten tvil om at en god fotballkamp er bedre enn god sex så... :)

Kom ikke her og fortell meg at du (dersom du er fotballinteressert) har hatt sex som overgår den enorme følelsen de fleste av oss hadde når Norge slo Brasil 2-1 i en avgjørende kamp i forrige VM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel liten tvil om at en god fotballkamp er bedre enn god sex så... :)

Kom ikke her og fortell meg at du (dersom du er fotballinteressert) har hatt sex som overgår den enorme følelsen de fleste av oss hadde når Norge slo Brasil 2-1 i en avgjørende kamp i forrige VM :)

Jo det vil jeg påstå:-)))))

Varte til og med lengre*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det vil jeg påstå:-)))))

Varte til og med lengre*lol*

Du kan umulig være fotballinteressert da du isfall ville visst at en fotballkamp varer i 90 MINUTTER, ikke 90 SEKUNDER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig være fotballinteressert da du isfall ville visst at en fotballkamp varer i 90 MINUTTER, ikke 90 SEKUNDER :)

Tar det bare 90 sekunder for deg så forstår jeg at fotball fenger mere...*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det bare 90 sekunder for deg så forstår jeg at fotball fenger mere...*lol*

Hehe akkurat derfor jeg holder meg til fotballen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Det var ikke slik ment....beklager. Men den som venter på noe godt venter ikke forjeves heter det.

Dersom det skulle dukke opp noen som viser deg oppmerksomhet så mener jeg at det er viktig at du tenker deg om .... om vedkommende er noe og satse på - eller om du skal vente på en annen....

Forstår du hva jeg mener...?

Lykke til på veien.

Klem fra

Yes !

jeg skjønner hva du mener men...

"Men den som venter på noe godt venter ikke forjeves heter det."

Ja j vet ikke helt, det å vente så lenge kan i seg selv være en stor påkjenning.

Det er begrensninger på hvem som viser sin oppmerksomhet men noen få har det vel kansje vært.

Men det stemmer bare ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Hvorfor går du ikke ut og skaffer deg et nummer først som sist?

Gurken !

Tror ikke min første opplevelse vil være noe særlig ved kjøp av sex, det ville være en katastrofe samt en enorm påkjenning.

Tar fullstendig avstand for kjøp og salg av SEX !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...