Gå til innhold

27 År, ennå jomfru, HJELP !!!


Gjest jomfru

Anbefalte innlegg

Gjest Jomfru

Dere vet ikke hva dere går glipp av:-))))

Har TV eller fotball opptatt hele deres tid?

Spenning !

Fotball er det verste jeg vet, TV har siste prioritet.

Nei,- her må det være noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    7

  • Prippen

    6

  • pip

    4

  • Spenning

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jomfru

Nå er det vel liten tvil om at en god fotballkamp er bedre enn god sex så... :)

Kom ikke her og fortell meg at du (dersom du er fotballinteressert) har hatt sex som overgår den enorme følelsen de fleste av oss hadde når Norge slo Brasil 2-1 i en avgjørende kamp i forrige VM :)

Ser ikke på fotball....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurken !

Tror ikke min første opplevelse vil være noe særlig ved kjøp av sex, det ville være en katastrofe samt en enorm påkjenning.

Tar fullstendig avstand for kjøp og salg av SEX !

Hvem har snakket om kjøp/salg? Jeg mente bare: ta deg sammen, gå ut og sjekk opp noen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Hvem har snakket om kjøp/salg? Jeg mente bare: ta deg sammen, gå ut og sjekk opp noen! :-)

Gurken !

Det kan jeg love deg jeg har prøvd men nope, ikke noe respons !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurken !

Det kan jeg love deg jeg har prøvd men nope, ikke noe respons !

Joda, alle kan klare det. Har du ikke kamerater som kan gi deg noen gode tips? Har du venninner du kan spørre om hva du eventuelt gjør "feil"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Joda, alle kan klare det. Har du ikke kamerater som kan gi deg noen gode tips? Har du venninner du kan spørre om hva du eventuelt gjør "feil"?

Gyrken !

Vel, det skinner ikke miondre igjennom ved å fotelle slike ting til kjentfolk.

Det blir nok litt for flaut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lousie !

Takk for svaret, veldig bra !

Men, det er forskjell fra 20 og 27 som snart når de 30 og ennå ikke har erfaring.

Normalt; merk "normalt" får folk flest disse erfaringene i "ung" alder, det er klart at det MÅ være noe unormalt når man går mot de 30 å ennå ikke har fått denne erfaringen.

Vente !!!

Ja hvor lenge skal man vente, når man har venta i så lenge som man har, hvilke håp er det de siste 3 årene ?

For meg ser det ganske mørkt ut.

Dette tar på selvtiliten slik at man får selv lyst til å velge en "kort utvei" av hele livet.

Det er vel egentlig bare spørsmål om tid.

Hater hater hater å være unormal i forhold til de andre på DET området.

J har tydligvis ikke fått med seg det som de fleste får med seg tidlig i ungdoms peroiden.

Takler det ikke !!!

Hm. Tidlig i ungdomsperioden får nok ikke de fleste med seg dette... Jeg husker ikke gjennomsnittsalderen for gutter, men den er da i alle fall i slutten av tenårene?

Selv har jeg gutte-venner som er jomfruer og godt passert de 30. De synes nok ikke noe om det, de heller, men hverken jeg eller folk rundt meg ser på dem som sære eller noe slikt av den grunn. Det har rett og slett bare blitt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har snakket om kjøp/salg? Jeg mente bare: ta deg sammen, gå ut og sjekk opp noen! :-)

Hørt om at noen er sjenerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går du ikke ut og skaffer deg et nummer først som sist?

Faktisk_finnes_det jenter som foretrekker en som er jomfru fremfor en som *går ut og får seg et nummer*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk_finnes_det jenter som foretrekker en som er jomfru fremfor en som *går ut og får seg et nummer*!

Det var ikke et spørsmål om hva vi foretrekker her. Gutten er deppa fordi han er jomfru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om at noen er sjenerte?

All den tid han har venner, går på fester og har "normal omgang med kvinner" som han sier, så høres han ikke unormalt sjenert ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyrken !

Vel, det skinner ikke miondre igjennom ved å fotelle slike ting til kjentfolk.

Det blir nok litt for flaut..

Trenger du å fortelle da? Kan du ikke bare late som om du vil finpusse sjekketeknikkene?

Lykke til uansett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Trenger du å fortelle da? Kan du ikke bare late som om du vil finpusse sjekketeknikkene?

Lykke til uansett! :-)

Hmmmmmm du er inne på noe der, men det skal så lite til før det lyser igjennom, de rundt meg VET at jeg har ikke akkurat den heldigste på fronten.

Har jo prøvd forskjellige forsiktige triks som ikke akkurat har fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jomfru

Hm. Tidlig i ungdomsperioden får nok ikke de fleste med seg dette... Jeg husker ikke gjennomsnittsalderen for gutter, men den er da i alle fall i slutten av tenårene?

Selv har jeg gutte-venner som er jomfruer og godt passert de 30. De synes nok ikke noe om det, de heller, men hverken jeg eller folk rundt meg ser på dem som sære eller noe slikt av den grunn. Det har rett og slett bare blitt slik.

Pip !

Har de fortalt deg at de er Jomfru ?

Vel, man får høre et å annet "stikk" blant mennesker man omgåes med men det kan kun bli en spekulasjon fra deres side hvor vidt de vet det eller ikke.

Fikk noen sånne senest i går men jeg følger de ikke opp så det blir bare med en påstand.

slik som: "nå skal jeg hjem å ha sex for det er det jo ikke alle som får".

Men som sakt, det kan "lyse" igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke et spørsmål om hva vi foretrekker her. Gutten er deppa fordi han er jomfru!

Og det har han ingen grunn til å være. Han skulle være stolt. Det hjelper ikke å si han skal gå ut og få seg et nummer. Hva med å vente til han finner en han blir glad i? Er vel helt avlegs det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Og det har han ingen grunn til å være. Han skulle være stolt. Det hjelper ikke å si han skal gå ut og få seg et nummer. Hva med å vente til han finner en han blir glad i? Er vel helt avlegs det.

Prippen !

Stolt, vet ikke helt...

Er ikke så stolt av å være annerledes, folk opplever jo dette normalt i ungdomstiden.

Hvorfor skulle dette skje meg ?

Det er vel et "trinn" i livet alle bør komme i gjennom eller tar jeg feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prippen !

Stolt, vet ikke helt...

Er ikke så stolt av å være annerledes, folk opplever jo dette normalt i ungdomstiden.

Hvorfor skulle dette skje meg ?

Det er vel et "trinn" i livet alle bør komme i gjennom eller tar jeg feil ?

Hvis du en dag blir glad i en jente og hun i deg, tror jeg det er stor sannsynlighet for at hun setter pris på at du ikke har ligget med alle. Hvis hun ikke er glad i deg som du er så er hun ikke noe å samle på. Mange jenter setter pris på gutter som ikke har vært i seng med alle, selv om man kan få et annet inntrykk på dette forumet, hvor det virker som det er mest om å gjøre å være så frigjort som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Hvis du en dag blir glad i en jente og hun i deg, tror jeg det er stor sannsynlighet for at hun setter pris på at du ikke har ligget med alle. Hvis hun ikke er glad i deg som du er så er hun ikke noe å samle på. Mange jenter setter pris på gutter som ikke har vært i seng med alle, selv om man kan få et annet inntrykk på dette forumet, hvor det virker som det er mest om å gjøre å være så frigjort som overhodet mulig.

Prippen !

Et godt svar !

men..... det var det her med ventingen da, hvor lenge skal men vente, 30, 40 ¨?

Det er vel kansje vanskelig å svare på..

Er du sikker på at man ikke blir oppfatta som en "snåling" hvis man ikke har erfaring fra tidligere av ? vel det intrykket har jeg fått.

Hvem vil vel ha en som er passert 30 å ikke har noe erfaring ?

I dagens samfunn er vel majoriten lite nøye med hvor mange partnere evt. samboern har hatt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Prippen !

Et godt svar !

men..... det var det her med ventingen da, hvor lenge skal men vente, 30, 40 ¨?

Det er vel kansje vanskelig å svare på..

Er du sikker på at man ikke blir oppfatta som en "snåling" hvis man ikke har erfaring fra tidligere av ? vel det intrykket har jeg fått.

Hvem vil vel ha en som er passert 30 å ikke har noe erfaring ?

I dagens samfunn er vel majoriten lite nøye med hvor mange partnere evt. samboern har hatt tidligere.

Prippen !

Et godt svar !

men..... det var det her med ventingen da, hvor lenge skal men vente, 30, 40 ¨? Det er vel kansje vanskelig å svare på.. Er du sikker på at man ikke blir oppfatta som en "snåling" hvis man ikke har erfaring fra tidligere av ? vel det intrykket har jeg fått. Hvem vil vel ha en som er passert 30 å ikke har noe erfaring ? I dagens samfunn er vel majoriten lite nøye med hvor mange partnere evt. samboern har hatt tidligere.

- Jomfru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...