Gå til innhold

27 År, ennå jomfru, HJELP !!!


Gjest jomfru

Anbefalte innlegg

Prippen !

Et godt svar !

men..... det var det her med ventingen da, hvor lenge skal men vente, 30, 40 ¨?

Det er vel kansje vanskelig å svare på..

Er du sikker på at man ikke blir oppfatta som en "snåling" hvis man ikke har erfaring fra tidligere av ? vel det intrykket har jeg fått.

Hvem vil vel ha en som er passert 30 å ikke har noe erfaring ?

I dagens samfunn er vel majoriten lite nøye med hvor mange partnere evt. samboern har hatt tidligere.

Det er ikke snakk om å vente til en viss alder, snarere på en viss person. Noen møter denne personen når de er 17, andre når de er 32. Er det så om å gjøre å være som *alle andre* da? Synes det er bedre å være snål jeg.

Snakker av egen erfaring

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    7

  • Prippen

    6

  • pip

    4

  • Spenning

    4

Mest aktive i denne tråden

Pip !

Har de fortalt deg at de er Jomfru ?

Vel, man får høre et å annet "stikk" blant mennesker man omgåes med men det kan kun bli en spekulasjon fra deres side hvor vidt de vet det eller ikke.

Fikk noen sånne senest i går men jeg følger de ikke opp så det blir bare med en påstand.

slik som: "nå skal jeg hjem å ha sex for det er det jo ikke alle som får".

Men som sakt, det kan "lyse" igjennom.

Ja, det er folk som har fortalt meg det selv, nære venner mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prippen !

Et godt svar !

men..... det var det her med ventingen da, hvor lenge skal men vente, 30, 40 ¨?

Det er vel kansje vanskelig å svare på..

Er du sikker på at man ikke blir oppfatta som en "snåling" hvis man ikke har erfaring fra tidligere av ? vel det intrykket har jeg fått.

Hvem vil vel ha en som er passert 30 å ikke har noe erfaring ?

I dagens samfunn er vel majoriten lite nøye med hvor mange partnere evt. samboern har hatt tidligere.

Tro det eller ei, det er flere av oss jenter som foretrekker at mannen er jomfru... Ikke minst om vi er jomfruer selv ;)

Nå var mannen min og jeg noe yngre enn deg da vi møtte hverandre (22 og 25), men det var en gledelig overralskelse for oss begge to, fordi en jo får intrykket av at det er "umulig" å møte noen andre osm også er "urørt".

Jeg er sikker på at det finnes jenter på godt over 30 som har det på samme måten, dvs jeg vet det er jenter på over 30 som har det på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Ja, det er folk som har fortalt meg det selv, nære venner mao.

Pip !

Meget modigt gjort !

Så tøff er ikke jeg, fordi jeg vet at slike ting vil spre seg som ild i tørt gress å det e ikke tøft !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Det er ikke snakk om å vente til en viss alder, snarere på en viss person. Noen møter denne personen når de er 17, andre når de er 32. Er det så om å gjøre å være som *alle andre* da? Synes det er bedre å være snål jeg.

Snakker av egen erfaring

;-)

Prippen !

det har du rett i, riktig person.

motet forsvinner med årene, det å vite at en 16 - 17 åring har denne glede men det sitter en som snart fyller de 30 å ikke har muligheter er temmelig bittert !

Situasjone e egentlig temmelig fastlåst skal jeg si deg, pr i dag er alle dører lukket !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pip !

Meget modigt gjort !

Så tøff er ikke jeg, fordi jeg vet at slike ting vil spre seg som ild i tørt gress å det e ikke tøft !

Hmmmm. Kanskje problemet ditt bunner i et dårlig vennemiljø???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jomfru

Tro det eller ei, det er flere av oss jenter som foretrekker at mannen er jomfru... Ikke minst om vi er jomfruer selv ;)

Nå var mannen min og jeg noe yngre enn deg da vi møtte hverandre (22 og 25), men det var en gledelig overralskelse for oss begge to, fordi en jo får intrykket av at det er "umulig" å møte noen andre osm også er "urørt".

Jeg er sikker på at det finnes jenter på godt over 30 som har det på samme måten, dvs jeg vet det er jenter på over 30 som har det på samme måten.

Pip

Muligheten for å treffe slike e vel som å vinne i Lotto.

Hvis jeg skal vente på en slik mulighet fyller jeg vel kansje de 50.

men jeg er enig, ingenting hadde vært som å treffe en med like lite erfaringer, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Hmmmm. Kanskje problemet ditt bunner i et dårlig vennemiljø???

Vennekretsen er stor, vet en så vet alle det når du kommer fra en bygd (bor i by nå), sånn er det bare.

Mine venner betrakter jeg som gode men jeg vet at slike ting er "heftig" stoff for lytter øre.

Enkelte tin bør man bare holde for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angrer

Det var ikke et spørsmål om hva vi foretrekker her. Gutten er deppa fordi han er jomfru!

Jeg er en kvinne på 27 år. Jeg er desverre ikke jomfru. Jeg kunne ønsker at jeg var det for jeg angrer på at jeg lå med de to jeg har ligget med. Det beste er å vente til den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gi blaffen

Tusen takk for svaret :)

Vel, jeg vil si det er å være "unormal" når det er "normalt" å miste denne dyden i ung alder, er du ikke enig ?

Et stort nederlag som kommer til å plage meg helt til jeg finner en "shortcut", da er alt glemt !

Gi blaffen i hva som er normal. Det som er normalt for en person er ikke nødvendigvis normalt for et annen mennesket. Vi er rett og slett forskjellige! Det er bedre med liten erfaring enn å ende opp med kjønnsvorter, gonore, syfilis, hiv og lignende. Jeg har ingenting imot en ubrukt mann. Hvis jeg skulle møten en som deg ville jeg tatt det som et komplement, så sant du ikke har seksuelle problemer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Jeg er en kvinne på 27 år. Jeg er desverre ikke jomfru. Jeg kunne ønsker at jeg var det for jeg angrer på at jeg lå med de to jeg har ligget med. Det beste er å vente til den rette.

Angrer !

Føler med deg, men snart må min komme, sjangsen for å treffe en jomfru på min alder er vel heller minimal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Gi blaffen i hva som er normal. Det som er normalt for en person er ikke nødvendigvis normalt for et annen mennesket. Vi er rett og slett forskjellige! Det er bedre med liten erfaring enn å ende opp med kjønnsvorter, gonore, syfilis, hiv og lignende. Jeg har ingenting imot en ubrukt mann. Hvis jeg skulle møten en som deg ville jeg tatt det som et komplement, så sant du ikke har seksuelle problemer i tillegg.

Gi blaffen !

Her snakker vel vi om hva som er normalt for 90 - 95 % av befolkningen og resterende part.

27 år er en meget høy alder !

Kjønnssykdommer er ekkelt å kjedlig, men faren (den er egentlig liten) vil alltid være der som med alt annet i samfunnet.

Hvilke sexuelle problemer tenker du på ?

Hvordan kan jeg vite det som ikke har seksuell erfaring ?

Det å være en 27 år gammel mannlig Jomfru er vel et sexuelt problem i seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prippen !

det har du rett i, riktig person.

motet forsvinner med årene, det å vite at en 16 - 17 åring har denne glede men det sitter en som snart fyller de 30 å ikke har muligheter er temmelig bittert !

Situasjone e egentlig temmelig fastlåst skal jeg si deg, pr i dag er alle dører lukket !

Tror veldig mange 16-17-åringer hadde hatt glede av å vente. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jomfru

Tror veldig mange 16-17-åringer hadde hatt glede av å vente. :-)

Prippen !

Kan nok være men 27 da er vel litt i drøyeste laget.

Det kan vel ikke være mange som venter SÅ lenge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prippen !

Kan nok være men 27 da er vel litt i drøyeste laget.

Det kan vel ikke være mange som venter SÅ lenge ?

Spiller vel ingen rolle hvor vanlig eller uvanlig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går du ikke ut og skaffer deg et nummer først som sist?

Og hvordan "skaffer" man seg et nummer da? Problemet hans er jo nettopp det - at han ikke har funnet noen å "numre seg med". Svaret ditt får han altså ikke noe videre på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gi blaffen

Gi blaffen !

Her snakker vel vi om hva som er normalt for 90 - 95 % av befolkningen og resterende part.

27 år er en meget høy alder !

Kjønnssykdommer er ekkelt å kjedlig, men faren (den er egentlig liten) vil alltid være der som med alt annet i samfunnet.

Hvilke sexuelle problemer tenker du på ?

Hvordan kan jeg vite det som ikke har seksuell erfaring ?

Det å være en 27 år gammel mannlig Jomfru er vel et sexuelt problem i seg selv..

Jøje meg, du er virkelig desperat!! Men det er kanskje fordi du er mann, da kreves det liksom at man skal ha litt mer erfaring enn det damene har. Hva er grunnen til at du ikke greier å få deg et nummer. Det skulle jo ikke være så vanskelig hvis du går ut på byen. Der er det ofte mange kåte mennesker, både menn og kvinner. Er du fortvilet fordi du gjerne vil ha deg et nummer eller er det fordi du ennå er jomfru og ikke møtt den rette. Du kan jo oppsøke en hore på massasjeintstitutt. Dette skulle egentlig ikke være noe problem. Angående kjønnsykdommer er det nok med et ubeskyttet samleie for å få diverse kjønnssykdommer. Jeg var uheldig og fikk kjønnsvorter etter at jeg lå med en gutt. Maks uflaks spør du meg. Selfølgelig var det mitt ansvar også å beskytte meg, men jeg forventet jo at han ordnet med kondomer. Jeg ble rasende på han i ettertid og kutta kontakten tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Jøje meg, du er virkelig desperat!! Men det er kanskje fordi du er mann, da kreves det liksom at man skal ha litt mer erfaring enn det damene har. Hva er grunnen til at du ikke greier å få deg et nummer. Det skulle jo ikke være så vanskelig hvis du går ut på byen. Der er det ofte mange kåte mennesker, både menn og kvinner. Er du fortvilet fordi du gjerne vil ha deg et nummer eller er det fordi du ennå er jomfru og ikke møtt den rette. Du kan jo oppsøke en hore på massasjeintstitutt. Dette skulle egentlig ikke være noe problem. Angående kjønnsykdommer er det nok med et ubeskyttet samleie for å få diverse kjønnssykdommer. Jeg var uheldig og fikk kjønnsvorter etter at jeg lå med en gutt. Maks uflaks spør du meg. Selfølgelig var det mitt ansvar også å beskytte meg, men jeg forventet jo at han ordnet med kondomer. Jeg ble rasende på han i ettertid og kutta kontakten tvert.

Gi Blaffen !

Desperat ! mulig det men passer på å IKKE vise det utad.

Det skremmer vel mere enn det skaper.

hvorfor jeg ikke klarer å få meg et nummer ? ja, godt spørsmål, det er jo det man prøver på men ikke vet hvordan man skal få til.

Er ute i Tigerstaden stort sett hver helg, men neida, det skjer bare ikke meg.

Er vel egentlig fortvilet fordi jeg ennå er jomfru og aldri har hatt muligheten på en dame.

Tar vi min vennekrets så kaprer de den ene etter den andre på "no time", de kan liksom bare velge å vrake på kort tid.

Da lurer man jo på "hvorfor ikke meg"

Er ikke sikker på at jeg vil gjøre det på akkurat måten som mine venner gjør det, vil bare ha ei man kan være glad i.

Har jo topp utdanging, god og interessant jobb med ordnede økonmiske forhold, men det er vel ikke akkurat ting som teller i denne sammenhengen.

Tar avstand fra kjøp og salg av SEX, det blir ikke helt ekte.

Den første gangen bør vel ikke skje med en hore, SÅ desperat er jeg ikke.

En slik løsning vil nok sette seg på netthinna resten av livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi Blaffen !

Desperat ! mulig det men passer på å IKKE vise det utad.

Det skremmer vel mere enn det skaper.

hvorfor jeg ikke klarer å få meg et nummer ? ja, godt spørsmål, det er jo det man prøver på men ikke vet hvordan man skal få til.

Er ute i Tigerstaden stort sett hver helg, men neida, det skjer bare ikke meg.

Er vel egentlig fortvilet fordi jeg ennå er jomfru og aldri har hatt muligheten på en dame.

Tar vi min vennekrets så kaprer de den ene etter den andre på "no time", de kan liksom bare velge å vrake på kort tid.

Da lurer man jo på "hvorfor ikke meg"

Er ikke sikker på at jeg vil gjøre det på akkurat måten som mine venner gjør det, vil bare ha ei man kan være glad i.

Har jo topp utdanging, god og interessant jobb med ordnede økonmiske forhold, men det er vel ikke akkurat ting som teller i denne sammenhengen.

Tar avstand fra kjøp og salg av SEX, det blir ikke helt ekte.

Den første gangen bør vel ikke skje med en hore, SÅ desperat er jeg ikke.

En slik løsning vil nok sette seg på netthinna resten av livet

Din tur kommer nok skal du se. Du er altfor pessimistisk.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jomfru

Din tur kommer nok skal du se. Du er altfor pessimistisk.

Hilsen

Bertha !

Håper det, håper det !

Det er vel ikke lett å snu flisa når det egentlig bare går en vei.

Hver gang blir et nederlag.

Men jeg prøver :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...