Gå til innhold

Kreta/Analipsi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen vært der med unger i alderen 2-5 år? Er det noe stas? Har hørt at det er et badeanlegg i nærheten (Aqua Splash eller noe sånt..), men ville du dratt dit med unger i nevnte alder?

For oss voksne er det helt iorden at det ikke er det "hippeste" stedet, og at det er rolig i gatene på kveldstid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på Analipsi, og selvom det er noen år siden nå, så tenker jeg det er et flott sted for små barn. Det er lang sandstrand, og et heller rolig sted i forhold til nærliggende Hersonissos.

Det Aqua Splash du nevner, var ikke i Analipsi dengang jeg var der, men det er et slikt sted inne i Hersonissos, så mulig det er det du mener. Analipsi ligger ikke langt fra Hersonissos.

Ha en flott tur... om dere drar.

• 1 måned senere...
Gjest Kreta er flott
Skrevet

Har vært på Analipsi, og selvom det er noen år siden nå, så tenker jeg det er et flott sted for små barn. Det er lang sandstrand, og et heller rolig sted i forhold til nærliggende Hersonissos.

Det Aqua Splash du nevner, var ikke i Analipsi dengang jeg var der, men det er et slikt sted inne i Hersonissos, så mulig det er det du mener. Analipsi ligger ikke langt fra Hersonissos.

Ha en flott tur... om dere drar.

Aqua Splash ble vel åpnet i -98, tror jeg. Var der et par år etter med sønnen min. Han var vel 11 år den gangenog stortrivdes der. Tror det var muligheter for alle aldre jeg.

Det stedet som ble nevnt som ligger i Hersonisos er et eldre badeanlegg.

Forøvrig har jeg bodd i Hersonisos og hatt det stille og rolig. En må bare dra på de stilleste tidene av året. Vi var der i åpningsuka og det var helt topp. Alle var sugne på en ny sesong turister og ytte topp service. På slutten av sesongen er de nok dritt lei oss turister kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...