Gå til innhold

kjærester i natten?

Anbefalte innlegg

Gjest miserable
Skrevet

Vi har bodd sammen i 2 år. Nu har han flyttet ut etter endt krangling. Problemet er at jeg fortsatt er veldig glad i han og tenker på han hele tiden. Viser jeg mine følelser for han, avviser han meg og virker til å reagere med arroganse. Ellers vil han at vi skal være elskere og kjærester, helst under hemmelige omstendigheter.Jeg har lyst til dette og være sammen med han fortsatt. Men, hæmlige elskere virker for galt, imot mine prinsipper. Hvorfor hæmlige elskere/ kjæresta hva er den store hensikten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil vel bare ha i pose og sekk.. noen å ha sex med mens han ser seg om etter noe nytt.. og det er klart det blir vanskeligere å se seg om etter noe nytt hvis det er kjent at han har kjæreste.

• 1 måned senere...
Gjest singel (uten kjæreste i natten:)
Skrevet

Han vil vel bare ha i pose og sekk.. noen å ha sex med mens han ser seg om etter noe nytt.. og det er klart det blir vanskeligere å se seg om etter noe nytt hvis det er kjent at han har kjæreste.

takk for svaret!

du hadde rett! han fant seg en annen før æ skjønte at det var slutt engang.. Har det bra nu!

ønsker deg en god jul!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...