Gå til innhold

kjærester i natten?

Anbefalte innlegg

Gjest missåret
Skrevet

Vi har bodd sammen i 2 år. Nu har han flyttet ut etter endt krangling. Problemet er at jeg fortsatt er veldig glad i han og tenker på han hele tiden. Viser jeg mine følelser for han, avviser han meg og virker til å reagere med arroganse. Ellers vil han at vi skal være elskere og kjærester, helst under hemmelige omstendigheter.Jeg har lyst til dette og være sammen med han fortsatt. Men, hæmlige elskere virker for galt, imot mine prinsipper. Hvorfor hæmlige elskere/ kjæresta hva er den store hensikten?

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Han vil ha sex med deg. Men ikke ha forpliktelser i form av å være kjæreste, for han er ikke forelsket i deg.

Skrevet

Det blir helt sprøtt å være hemmelige elskere etter å ha bodd sammen i to år. Hva er hensikten?

Skrevet

Han vil ha i pose og sekk: Han har all mulighet til å treffe nye damer, samtidig som han har deg til å gi ham sex og til å beundre ham.

Glem det. Går du med på en sånn avtale, ender det bare med at du mister deg selv - uten å få ham.

Skrevet

Kjærester i natten var en riktig så poetisk tittel synes jeg.

Ser for meg to skip som passerer hverandre.

Det blir sikkert hot sex av å leke hemmelige kjærester i natten. Hvis begge ønsker det slik, ser jeg ikke noe galt i det. Men det virker ikke som om du er like tent på dette?

Vet du, jeg kunne faktisk tenke meg et sånt liv. Bo hver for oss og være kjærester i natten hver helg og i alle ferier.

Gjest finn en annen
Skrevet

Han har snakka så mye dritt om deg at det vil være rett og slett flaut for han å innrømme at dere er sammen igjen. Derfor ønsker han dette hemmelighetsskremmeriet.

• 1 måned senere...
Gjest singel!!!
Skrevet

Han har snakka så mye dritt om deg at det vil være rett og slett flaut for han å innrømme at dere er sammen igjen. Derfor ønsker han dette hemmelighetsskremmeriet.

takker for svaret! det er definitivt over med oss:)

ønsker deg en god jul!

Gjest singel (uten kjæreste i natten:)
Skrevet

Han vil ha i pose og sekk: Han har all mulighet til å treffe nye damer, samtidig som han har deg til å gi ham sex og til å beundre ham.

Glem det. Går du med på en sånn avtale, ender det bare med at du mister deg selv - uten å få ham.

takk for svaret!

Du hadde så rett!!! han hadde seg ei annen da du svarte meg på dette i begynelsen av oktober allerede. Det er definitivt over og ut med oss nu. og æ føler meg så mye bedre enn tidligere. Ønsker deg en god jul!

Gjest singel (uten kjæreste i natten:)
Skrevet

Han vil ha sex med deg. Men ikke ha forpliktelser i form av å være kjæreste, for han er ikke forelsket i deg.

takk sor svaret!

du hadde rett, ingen kjærlighet hos han længere.. Han brukte meg som kun tl "tørsten" og til å klage sin ensomhet til, helt til han fant seg ei ny ei.

men, bryr meg ikke lengere. har det mye bedre nu!

Ønsker deg en god jul!

Skrevet

takk for svaret!

Du hadde så rett!!! han hadde seg ei annen da du svarte meg på dette i begynelsen av oktober allerede. Det er definitivt over og ut med oss nu. og æ føler meg så mye bedre enn tidligere. Ønsker deg en god jul!

Så bra at du har det fint nå. God jul til deg også!

Skrevet

takk sor svaret!

du hadde rett, ingen kjærlighet hos han længere.. Han brukte meg som kun tl "tørsten" og til å klage sin ensomhet til, helt til han fant seg ei ny ei.

men, bryr meg ikke lengere. har det mye bedre nu!

Ønsker deg en god jul!

God Jul til deg også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...