Gå til innhold

Hei, hvor er legen?


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Som Christian selv skriver i dette forumet "Jeg vil så langt jeg rekker besvare utvalgte spørsmål. Det kan ta noen dager fra man stiller spørsmål før man eventuelt får svar."

Christian har hatt mye på tapeten i det siste, men vi er sikre på at han kommer sterkt tilbake i Hud & Hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Christian selv skriver i dette forumet "Jeg vil så langt jeg rekker besvare utvalgte spørsmål. Det kan ta noen dager fra man stiller spørsmål før man eventuelt får svar."

Christian har hatt mye på tapeten i det siste, men vi er sikre på at han kommer sterkt tilbake i Hud & Hår.

Det er for dårlig spør du meg, hvis legen ikke har svart siden 27.12.

Vel er dette en gratistjeneste, men dog.

Når man spør, så venter man spent på svar.

Hva med en liten notis under hud/hår der det står at legen ikke har anledning til å svare, og at det derfor vil ta lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Det er for dårlig spør du meg, hvis legen ikke har svart siden 27.12.

Vel er dette en gratistjeneste, men dog.

Når man spør, så venter man spent på svar.

Hva med en liten notis under hud/hår der det står at legen ikke har anledning til å svare, og at det derfor vil ta lang tid.

Helt enig med "croc"!! I tillegg synes jeg dette var et dårlig svar fra Webmaster! Hvis "de" ikke vet, kan de heller si det enn å vise til innledningen til forumet. Der sies det jo faktisk at svar kan ventes i løpet av noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...