Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenker på døden hele tiden. går hele tiden å tenker på hvordan jeg skal ta livet av meg på en sånn måte at andre ikke lider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre ikke lov å snakke om slike ting her. Du blir slettet av webbis.

Gjest tusseladda
Skrevet

Javel. Har du tenkt på hvordan du ødelegger livet til den heldige som skulle komme til å finne deg da? Ikke det? Det burde du.

Det var akkurat den tanken som fikk en kamerat til meg fra å gjøre noe annet enn å tenke på å ta livet sitt. Heldigvis.

Gjest Moderator
Skrevet

Vennligst begrens mengden av innlegg med destruktivt innhold. Innlegg som er egnet til å uroe andre brukere i for stor grad, vil bli slettet. Likeledes sletter vi også andre typer innlegg som åpenbart fungerer destruktivt for både deg og andre.

Vennlig hilsen

Gjest mener jeg
Skrevet

Vennligst begrens mengden av innlegg med destruktivt innhold. Innlegg som er egnet til å uroe andre brukere i for stor grad, vil bli slettet. Likeledes sletter vi også andre typer innlegg som åpenbart fungerer destruktivt for både deg og andre.

Vennlig hilsen

Ønsker ikke slike innlegg her. Kan du be vedkommende om å snakke med lege/psykolog/andre??

Gjest mener jeg
Skrevet

Da er den beste metoden å dø av alderdom.

Eneste rette svaret...

Skrevet

Bedre er å få hjelp til å få bort disse ønskene...

Hvorfor ikke prate litt om det som tærer deg på DOL - psykriatri.

Går du i terapi? Hvis ikke...hvorfor ikke prøve å få hjelp til det?

Det er ikke mulig å ta livet av seg uten å såre de som står en nære...slik er det bare, du har nok mange som er glade i deg rundt deg forde om livet noen ganger går fort i svingene.

Det er ikke "normalt" å ha selvmordstanker...så disse bør du få hjelp til å bli kvitt.

Det kan synes umulig at livet kan bli lysere, men du og du hvor overrasket du kan bli.

Kanskje om et år eller to så har du kjæreste, eller barn, eller flott jobb, eller hærlig hobby, eller nye fine venner...vil du unnvære dette? Om du virkelig kunne velge altså?

Skaff hjelp, riktig hjelp...stå på...livet kan by så mye mer enn det du føler nå.

Lykke til.

Hilsen...

Skrevet

Bedre er å få hjelp til å få bort disse ønskene...

Hvorfor ikke prate litt om det som tærer deg på DOL - psykriatri.

Går du i terapi? Hvis ikke...hvorfor ikke prøve å få hjelp til det?

Det er ikke mulig å ta livet av seg uten å såre de som står en nære...slik er det bare, du har nok mange som er glade i deg rundt deg forde om livet noen ganger går fort i svingene.

Det er ikke "normalt" å ha selvmordstanker...så disse bør du få hjelp til å bli kvitt.

Det kan synes umulig at livet kan bli lysere, men du og du hvor overrasket du kan bli.

Kanskje om et år eller to så har du kjæreste, eller barn, eller flott jobb, eller hærlig hobby, eller nye fine venner...vil du unnvære dette? Om du virkelig kunne velge altså?

Skaff hjelp, riktig hjelp...stå på...livet kan by så mye mer enn det du føler nå.

Lykke til.

Hilsen...

ja, jeg går i terapi.. takk for støtten!!! jeg mener det, tusen takk=)

Skrevet

Javel. Har du tenkt på hvordan du ødelegger livet til den heldige som skulle komme til å finne deg da? Ikke det? Det burde du.

Det var akkurat den tanken som fikk en kamerat til meg fra å gjøre noe annet enn å tenke på å ta livet sitt. Heldigvis.

thanks=)

Gjest Moderator
Skrevet

Ønsker ikke slike innlegg her. Kan du be vedkommende om å snakke med lege/psykolog/andre??

Når noen poster mange destruktive innlegg i løpet av en dag, så vil vi enten slette innleggene eller gi en tilbakemelding av denne typen.

Gjest svar til web.
Skrevet

Når noen poster mange destruktive innlegg i løpet av en dag, så vil vi enten slette innleggene eller gi en tilbakemelding av denne typen.

Godt.. Fint at dere er her og følger med; det er jo nesten nødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...