ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har 2 pc'er. En bærbar med trådløst nettverk, og en stasjonær med kabel. Disse er naturligvis koblet til den samme routeren. Internet funker på begge maskinene, men på den stasjonære er det en del sider jeg ikke kommer inn på. Maskinen krangler rett og slett noe jævlig med dem. F.eks. gjelder dette mailen min på online. no, andre mailklienter, kazaa, osv. Det er rett og slett noen ip-problemer, tror jeg. Noen som vet hva problemet kan være og hvordan jeg løser dem? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Ikke jeg, jeg har ikke peil! :-) Hvis du først skal være våken kan du i det minste koble deg på msn og give me som suger! 0 Siter
pareto Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Tror ikke dette har med IP-problemer å gjøre, men med konfigurasjonen på PCn din. Har du software brannmur/anti-virus/spy programmer inne med for høy sikkerhetsterskel så kan dette medføre at du mister en del funksjonalitet... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Tror ikke dette har med IP-problemer å gjøre, men med konfigurasjonen på PCn din. Har du software brannmur/anti-virus/spy programmer inne med for høy sikkerhetsterskel så kan dette medføre at du mister en del funksjonalitet... Så det kan være et typisk SP2-problem? 0 Siter
Gjest policy Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Ikke jeg, jeg har ikke peil! :-) Sånne kommentarer liker jeg, herlig med folk som har selvironi :-) Det er det altfor få som har. (Forresten så har ikke jeg heller peil. på hva han spør om) 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Sånne kommentarer liker jeg, herlig med folk som har selvironi :-) Det er det altfor få som har. (Forresten så har ikke jeg heller peil. på hva han spør om) Enkelte ganger, ikke nødvendigvis alltid, men sånn av og til - så kan det være veldig greit å kjenne sin egen begrensning....:-) 0 Siter
Gjest policy Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Enkelte ganger, ikke nødvendigvis alltid, men sånn av og til - så kan det være veldig greit å kjenne sin egen begrensning....:-) :-) Du har helt rett 0 Siter
favn Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Tror ikke dette har med IP-problemer å gjøre, men med konfigurasjonen på PCn din. Har du software brannmur/anti-virus/spy programmer inne med for høy sikkerhetsterskel så kan dette medføre at du mister en del funksjonalitet... Jøsseball, jeg tenkte det samme, og jeg er selvlært. Yo! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.