Gå til innhold

FU: IQ Test

Anbefalte innlegg

Skrevet

*S*

Selv en klokke som står stille viser riktig tid to ganger i døgnet! ;-))

He he.. *S*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• Lurveline

7

• morsan

6

• sigga

5

Skrevet

Det jeg synes er teitest er at folk (ikke bare her altså) forteller om scoren sin, men ikke søren om de sier hvordan de fikk den til de som gjør det dårlig ;-)

Jeg gjorde det dårlig.

Tenkte så jeg omtrent fikk hodepine på de to første oppgavene.

Så kapitulerte jeg og svarte videre i hytt og gevær.

Derfor fikk jeg sikkert dårlig scor også;o)

Skrevet

Jeg gikk inn via linken din og fikk 30 poeng av 43 mulige - men det var jo bare 30 spørsmål?

Er vel ikke så rart om man får flere poeng hvis man klarer et av de vanskeligste spørsmålene enn en av de enkleste? *S*

Skrevet

Jeg gikk inn via linken din og fikk 30 poeng av 43 mulige - men det var jo bare 30 spørsmål?

Man får sikkert flere poeng på enkelte av oppgavene da.

Skrevet

Er vel ikke så rart om man får flere poeng hvis man klarer et av de vanskeligste spørsmålene enn en av de enkleste? *S*

DET er jo en mulighet:-)

Skrevet

Jeg fikk 38 poeng av 43 mulige. Men jeg har tatt sånne tester utallige ganger før. Har til og med bok full av Mensa-tester. Man lærer seg de fleste triksene etterhvert.

Skrevet

Åja?? Er jeg ikke bra nok, kanskje?

Joda, klart du er det..(",)..

Skrevet

...hvor god du er skal jeg ikke uttale meg om, men du er nok blant de få i tråden som er ærlig;-)

Jeg var ærlig jeg også...

Skrevet

131........#¤#"¤#

Har fått høyere før, men har no egentlig ikke så stor tro på disse iq-testene da. Det sto at jeg var flink i matte og å forklare ting til andre noe som ikke stemmer i det hele tatt...

Skrevet

Joda, klart du er det..(",)..

Det er bra. Det føles godt med anekjennelse fra de skarpeste blant oss.

Gjest sammenheng ?
Skrevet

Hvordan finner man prosentandelen av en normalbefolkning med IQ større enn en selv ?

Skrevet

Det er bra. Det føles godt med anekjennelse fra de skarpeste blant oss.

Aner jeg et snev av ironi??...(",)..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...