Gå til innhold

Motbydelige reklamer!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Den med neglsoppen. Skremmer jo vettet av folk, særlig små barn.

2) Den som er rett under her på denne siden med de appelsinene som popper fram på rompa til hun dama.

Altså, reklamene er motbydelige, ikke sånn at jeg mener at folk med disse problemene er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på den neglsopp reklamen! Sluttet å lese VG da den sirret og gikk på sidene der... blir rett og slett kvalm og uggen av hele reklamen, dessuten kjenner jeg INGEN som takler den:)

Den andre på siden her har jeg ikke lagt merke til:)

Skrevet

Henger meg på den neglsopp reklamen! Sluttet å lese VG da den sirret og gikk på sidene der... blir rett og slett kvalm og uggen av hele reklamen, dessuten kjenner jeg INGEN som takler den:)

Den andre på siden her har jeg ikke lagt merke til:)

Jeg synes soppdyret er litt søtt, jeg... Men jeg har skjønt at jeg er veldig i mindretall.

Skrevet

Jeg synes soppdyret er litt søtt, jeg... Men jeg har skjønt at jeg er veldig i mindretall.

SØTT?!?! til og med når han drar opp neglen?

Da blir det litt for mye for meg... kjenner det snørper seg langt inn i rævholet!!!

Skrevet

Neglsopp reklamen er ..ååå jeg får frysninger bare jeg tenker på den!!! Den er fæææææææææææææææææl!!!!

Skrevet

Ja, den neglsoppreklamen er dritekkel.

Æsj æsj - *grøsser*

Den andre med appelsinene har jeg ikke sett.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ja de dyrene er litt kule og morsomme, selv om de er groteske også. Og så kan man jo lure veldig på om det er noen fare pfor å få sånn sopp, og hva som forsårsaker det. Hadde aldri hørt om det før, jeg.

Skrevet

Jeg er med deg på denne. Han ER søt!

Skrevet

Jeg også...

men så er jeg litt utenom de andre da...

Skrevet

Jeg også...

men så er jeg litt utenom de andre da...

Vi kommer jo begge fra Mummidalen,- kanskje det er derfor ;-)

Skrevet

Koser meg litt her, for jeg ser ikke en eneste reklame på denne siden jeg :-) Ikke i IE og ikke i Mozilla. Jeg har Norton brannmur og ellers XP og SP2 osv. Før var alle popupsene og blinkende reklamer fryktelig irriterende. Nå er det bare altfor liten skrift og smale felt, pluss sterke og fæle farger. Ellers veldig fredelig.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Koser meg litt her, for jeg ser ikke en eneste reklame på denne siden jeg :-) Ikke i IE og ikke i Mozilla. Jeg har Norton brannmur og ellers XP og SP2 osv. Før var alle popupsene og blinkende reklamer fryktelig irriterende. Nå er det bare altfor liten skrift og smale felt, pluss sterke og fæle farger. Ellers veldig fredelig.

du har "Norton brannmur og .. SP2 osv"

Kolliderer ikke disse to med hverandre da???

Skrevet

du har "Norton brannmur og .. SP2 osv"

Kolliderer ikke disse to med hverandre da???

Jeg bruker ikke brannmuren i xp, det er bare NIS' brannmur som er aktiv. Jeg nevnte bare det med xp og sp2 pga. at det ofte kan være greit å vite.

Skrevet

En til!

Den der for Nicotinell. Den ekle, fæle sigarettfyren som hveser "huuæææch" til hun som har sluttet å røyke. Så blir han kverka gang på gang.

Men både "ansiktet" hans, og den hvesingen, er skikkelig ekkel.

Skrevet

Vi kommer jo begge fra Mummidalen,- kanskje det er derfor ;-)

Ja, det er kanskje noe i lufta i mummidalen? ;o)

Litt mere hardneglete enn de fleste..øh.. hardhudet..

hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...