Gå til innhold

Hva er ditt yndlingssitat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg er for dødsstraff. Den som har begått en forferdelig forbrytelse må få en passende straff, så han lærer til neste gang".

- Britney Spears -

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

6

• Dorthe

4

• IngenLurerDenneGutten

4

• citoyen

3

Skrevet

"Jeg er for dødsstraff. Den som har begått en forferdelig forbrytelse må få en passende straff, så han lærer til neste gang".

- Britney Spears -

Ho ho ho

Gjest tjohooo
Skrevet

- Britney Spears -

*lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så.

Bill Shankly

Gjest milla_26
Skrevet

" Det er håp så lenge liket fiser.."

Aner ikke hvor det kommer fra, men det er jo så sant så sant..

Skrevet

Hvis det overhode finnes noen gud, så har han forlengst sluttet å bry seg om menneskene.

Albert Camus

Skrevet

Alle disse dagene som kom og gikk - ikke visste jeg at det var selve livet.

(Stig Johansson)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Er man alltid sikker i sin sak, så tar man som regel feil. (Oscar Wilde)

Noe å tenke på for enkelte nick her på DOL? hehe...

'Intet er umulig for den som ikke skal gjøre jobben selv.'

'Om du prøver å nå alle, når du ingen.'

Skrevet

Hvis det overhode finnes noen gud, så har han forlengst sluttet å bry seg om menneskene.

Albert Camus

Det var et trist sitat.

Skrevet

"Den som taler stygt om andre i ditt nærvær, taler stygt om deg i ditt fravær"

Det er et flott (og desverre riktig) sitat.

Skrevet

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så.

Bill Shankly

Ja, hvorfor hiver man ikke bare 21 baller til inn på banen, så ble det ikke fullt så mye kamp og alvor..?!

Skrevet

Skadefryd er den eneste sanne glede....

Det er et av mine absolutte favoritter. Min formuering er "Skadefryd er ekte fryd".

Gjest QuePasta
Skrevet

Albert Camus

Problemet er vel heller at menneskene har sluttet å bry seg om Gud, og dermed også hverandre...

Skrevet

Problemet er vel heller at menneskene har sluttet å bry seg om Gud, og dermed også hverandre...

Har du testet han ut ;o)

Skrevet

Det var et trist sitat.

Jeg liker det jeg.

Det forteller at alle står til ansvar for sitt eget liv og man ikke kan stole på at det er en gud som står klar til å redde dem :o)

Gjest QuePasta
Skrevet

Har du testet han ut ;o)

Å skulle "teste ut", er for meg litt misforstått.

Skrevet

Full tilslutning til dette.. og til det neste du skriver om å prøve ut Gud.

Skrevet

Å gjøre det du liker, har ingen betydning. Du skal like det du gjør!

Vet ikke om det er helt korrekt sitert, heller ikke hvem som er opphavsmannen. Muligens Winston Churchill.

Som ung og veldig uavhengig likte jeg dette:

Polygami er å ha en mann for meget. Monogami er det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...