Gå til innhold

Hva er ditt yndlingssitat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er vel heller at menneskene har sluttet å bry seg om Gud, og dermed også hverandre...

"Problemet", i den grad det er noe problem, er vel at denne guden aldri har eksistert.

Det må derfor sies å være en god ting at folk har sluttet å tro.

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

6

• Dorthe

4

• IngenLurerDenneGutten

4

• citoyen

3

Skrevet

"Det beste blir det godes fiende"

og

"Evig eies kun det tapte"

Gjest QuePasta
Skrevet

"Problemet", i den grad det er noe problem, er vel at denne guden aldri har eksistert.

Det må derfor sies å være en god ting at folk har sluttet å tro.

Med vennlig hilsen

Jeg tror selv du en gang i livet vil komme til den erkjennelsen at det finnes egn Gud.

Skrevet

Jeg tror selv du en gang i livet vil komme til den erkjennelsen at det finnes egn Gud.

Og jeg tror du engang i livet vil komme til den erkjennelsen at Julenissen eksisterer.

Med vennlig hilsen

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ja, hvorfor hiver man ikke bare 21 baller til inn på banen, så ble det ikke fullt så mye kamp og alvor..?!

hehe....god!

Skrevet

Alt går, noe tar bare litt lengre tid

En annen versjon er denne:

Alt er mulig. Det umulige tar bare lengre tid.

Skrevet

Og jeg tror du engang i livet vil komme til den erkjennelsen at Julenissen eksisterer.

Med vennlig hilsen

Det gjør han jo - det vet da til og med du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...