Gjest JMR1980 Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Er det noen her som kan hjelpe meg litt med dette programmet? Jeg har installert det før og det funket bra men nå etter å ha oppdatert det så funker det ikke lenger. * skal jeg være passive eller active mode? * jeg får heller ikke fram hub-lista Noen som kan hjelpe meg med dette? 0 Siter
petter smart Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det beste er vel å være passiv. Søker du på public hubs? 0 Siter
Line Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har min i passive mode. Fikk høre fra noen på en av hub'ene at da søkte programmet på et bredere spekter av ord, uten at jeg egentlig skjønte noe av det. Når det gjelder å få fram public hub list, så har den vært nede mange ganger de siste dagene. Om du går på help-menyen og en av de underliggende linkene der, så finner du litt forklaring på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.