Gå til innhold

C.S.I-pc-spill...hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Holder på å spille CSI på pc'en her, men nå står jeg helt fast. Håper noen kan hjelpe litt.. Er på sak nr 2, Light my fire, og har kjørt meg fast i hangaren. Kan skapene der som er låst låses opp f eks? Har funnet to dokument og ei fille der, men er det mer? Er det noen skjulte spor på kontoret? Håper noen har noen tips, jeg blir smågal når jeg ikke kommer meg videre.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor har du kjøpt et slikt spill og hvor mye koster det? er det vanskelig? veldig relatert til csi tvserien? fortell litt mer er du snill for nå ble jeg interessert! elsker serien nemlig :)

Tvillingmamma
Skrevet

hvor har du kjøpt et slikt spill og hvor mye koster det? er det vanskelig? veldig relatert til csi tvserien? fortell litt mer er du snill for nå ble jeg interessert! elsker serien nemlig :)

Kan ikke hjelpe deg med alle svarene, men de kjøpes der alle PC-spill kjøpes. Har hvertfall sett det flere steder.

Har veldig lyst på det, men har vært litt usikker på hvordan det er lagt opp.

Ser etter svar fra er-to-tre-4 jeg også!

Skrevet

Du må ikke glemme at det noen ganger lønner seg å gå ut av den scenen, gjøre noe annet og så komme tilbake.

Husker ikke hvordan jeg løste den saken, det er så lenge siden nå.

Det første spillet koster vel 99,- på Elkjøp nå. Nr. 2 litt mer. Snart kommer også CSI Miamispillet.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Du må ikke glemme at det noen ganger lønner seg å gå ut av den scenen, gjøre noe annet og så komme tilbake.

Husker ikke hvordan jeg løste den saken, det er så lenge siden nå.

Det første spillet koster vel 99,- på Elkjøp nå. Nr. 2 litt mer. Snart kommer også CSI Miamispillet.

Du hadde nok helt rett! Jeg måtte ut og finne noen spor jeg hadde oversett på kontoret. Takk for svar!

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Kjøpte det på Elkjøp for 149,- Har ikke fulgt med på serien selv, men syns spillet er moro! Figurene fra serien hjelper deg rundt i sakene. Det finnes flere spill både fra serien og i samme sjanger, og jeg kommer nok til å prøve flere ja ;o)

Skrevet

Kjøpte det på Elkjøp for 149,- Har ikke fulgt med på serien selv, men syns spillet er moro! Figurene fra serien hjelper deg rundt i sakene. Det finnes flere spill både fra serien og i samme sjanger, og jeg kommer nok til å prøve flere ja ;o)

Er det et spill du kan holde lenge på med eller finner du løsninger fort og blir fort lei? For er ikek vits i kjøpe et spill som man ikke gidder spille.. :)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Er det et spill du kan holde lenge på med eller finner du løsninger fort og blir fort lei? For er ikek vits i kjøpe et spill som man ikke gidder spille.. :)

5 saker som skulle oppklares. Det gikk rimelig fort ja, litt skuffet over det. Men litt moro var det likevel :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...