musikeren Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Verkebyller er interessante saker:-) Leste nylig om såkalte tvillinger, verkebyll som du får i ræva. I sprekken. Dette er skikkelige saker, de må noen ganger skjæres vekk helt ned til beinet. Men ofte må de bare tømmes, og da pleier spruten å stå i taket når de åpner, og innholdet er visstnok såpass illeluktende at det hender folk går i bakken eller må spy. Hm. Herlig:-) Lenge siden det har vært noen slimpropp-innlegg nå forresten? 0 Siter
nick Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har hatt diarè i flere dager nå. Det er nesten så jeg ramler av potta av ren og skjær begeistring. Vi kan kanskje be Æsj og Bærsj under her om å punktere en hemoroide eller to. De er sikkert en god nummer to til verkebyllene. 0 Siter
Mistera Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har hatt diarè i flere dager nå. Det er nesten så jeg ramler av potta av ren og skjær begeistring. Vi kan kanskje be Æsj og Bærsj under her om å punktere en hemoroide eller to. De er sikkert en god nummer to til verkebyllene. Hva med en der det går begge veier? Slik har jeg ligget(sittet på do) i nesten hele natt!!! 0 Siter
nick Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hva med en der det går begge veier? Slik har jeg ligget(sittet på do) i nesten hele natt!!! I denne tråden trenger vi nøye beskrivelse av lukt, farge, sprutstyrke foran og bak, samt hvor høyt opp på besvimelsesbarometeret opplevelsen var. Du har ellers min fulle sympati. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.