sigga Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 hvis jeg skulle finne på å dra til feks. Oslo en gang i fremtiden, hvor er da sjansen størst for å treffe dolere??? Og hvis jeg dro til Trondhjem?.. noen som "tør"?? 0 Siter
Gjest en doler Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Når du skal ut på en reise så avtaler du på forhånd at dere arrangerer et treff. Da bestemmer dere tid og sted for treffet. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg tør Sigga, jeg synes det er hyggelig å møte dolere ;o) 0 Siter
sigga Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Jeg tør Sigga, jeg synes det er hyggelig å møte dolere ;o) Det hadde vært kjempekoselig en gang. Så jeg klasker på tastaturet neste gang jeg skal til Oslo jeg... 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det hadde vært kjempekoselig en gang. Så jeg klasker på tastaturet neste gang jeg skal til Oslo jeg... Gjør det du ) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Når du skal ut på en reise så avtaler du på forhånd at dere arrangerer et treff. Da bestemmer dere tid og sted for treffet. :-) er det noe særlig slike treff, da? 0 Siter
amber sun Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 er det noe særlig slike treff, da? Hadde vel vært moro, det. I begynnelsen da jeg begynte å vanke her inne, våget jeg ikke. Husker at jeg talte på knappene sist treff i den Trosterudvillaen, men trakk meg før jeg meldte meg på. Tror kanskje jeg hadde våget å være med nå.? Selv om det er gøy å ikke vite for mye om hverandre, så er det på den annen side sikkert moro å møte dere som er bak nickene, også... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hadde vel vært moro, det. I begynnelsen da jeg begynte å vanke her inne, våget jeg ikke. Husker at jeg talte på knappene sist treff i den Trosterudvillaen, men trakk meg før jeg meldte meg på. Tror kanskje jeg hadde våget å være med nå.? Selv om det er gøy å ikke vite for mye om hverandre, så er det på den annen side sikkert moro å møte dere som er bak nickene, også... ..vet ikke om jeg hadde turt, jeg Er så deilig å være anonym! 0 Siter
amber sun Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 ..vet ikke om jeg hadde turt, jeg Er så deilig å være anonym! Nei, det er på en måte litt småskummelt... Jeg hadde veldig lyst sist gang, men turde altså ikke. Dessverre ble det siste treff som har vært for dolere. Trodde liksom jeg hadde ny mulighet et år eller to senere...ja ja. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 ..vet ikke om jeg hadde turt, jeg Er så deilig å være anonym! Klart at vi alle skulle ha stilt opp. Tenk for en underholdning det hadde vært når sør, morsk og gloliatten hadde brast sammen:-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Klart at vi alle skulle ha stilt opp. Tenk for en underholdning det hadde vært når sør, morsk og gloliatten hadde brast sammen:-) ..not ! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Klart at vi alle skulle ha stilt opp. Tenk for en underholdning det hadde vært når sør, morsk og gloliatten hadde brast sammen:-) Ja inviter meg dit. Jeg vil gjerne overvære et slikt møte........... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Ja hvis du arrangerer et møte på ettermiddags/kveldstid i Oslo så er jeg med. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Ja inviter meg dit. Jeg vil gjerne overvære et slikt møte........... Tja - du får bli med opp til Dorthe;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg hadde aldri i verden tatt sjansen på å møte noe dolere. Rett og slett fordi jeg generelt er av den oppfatning av at dolere ofte lider av alvorlige traumer og kan klikke når som helst, samt består av mennesker med seksuelle preferanser jeg ikke engang vil vite noe om. Men så er jeg bare en enkel odalsgutt også. Takke meg til en skikkelig gjeddefestivitas. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Tja - du får bli med opp til Dorthe;) Jeg har møtt Dorthe, men det var Sør, Morsk og Grip jeg vil møte på samme tid. Dvs. overvære når de møter hverandr. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Nei, det er på en måte litt småskummelt... Jeg hadde veldig lyst sist gang, men turde altså ikke. Dessverre ble det siste treff som har vært for dolere. Trodde liksom jeg hadde ny mulighet et år eller to senere...ja ja. Du er da vel ikke pysete! Personlig fremmøte på døra, var det ikke så? Men det begynner også å bli lenge siden.. ;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har møtt Dorthe, men det var Sør, Morsk og Grip jeg vil møte på samme tid. Dvs. overvære når de møter hverandr. Det glemte jeg:-) Vel - jeg har ikke så stor tro på DOL-treff. Men jeg er fra tid til annen i Oslo og da skal jeg besøke Dorthe. Joda - jeg skal ha kona med:-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Det glemte jeg:-) Vel - jeg har ikke så stor tro på DOL-treff. Men jeg er fra tid til annen i Oslo og da skal jeg besøke Dorthe. Joda - jeg skal ha kona med:-) Ja det er bra. Hvis du ikke hadde hatt kona med, ja da hadde jeg kommet som en moralsk vokte............... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Ja det er bra. Hvis du ikke hadde hatt kona med, ja da hadde jeg kommet som en moralsk vokte............... Oppfatter du meg som en luring?:-| 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.