Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg skulle finne på å dra til feks. Oslo en gang i fremtiden, hvor er da sjansen størst for å treffe dolere???

Og hvis jeg dro til Trondhjem?..

noen som "tør"??

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

11

• Dorthe

7

• amber sun

5

• sigga

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest en doler
Skrevet

Når du skal ut på en reise så avtaler du på forhånd at dere arrangerer et treff. Da bestemmer dere tid og sted for treffet. :-)

Skrevet

Jeg tør Sigga, jeg synes det er hyggelig å møte dolere ;o)

Skrevet

Jeg tør Sigga, jeg synes det er hyggelig å møte dolere ;o)

Det hadde vært kjempekoselig en gang. Så jeg klasker på tastaturet neste gang jeg skal til Oslo jeg...

Skrevet

Det hadde vært kjempekoselig en gang. Så jeg klasker på tastaturet neste gang jeg skal til Oslo jeg...

Gjør det du :o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Når du skal ut på en reise så avtaler du på forhånd at dere arrangerer et treff. Da bestemmer dere tid og sted for treffet. :-)

er det noe særlig slike treff, da? :)

Skrevet

er det noe særlig slike treff, da? :)

Hadde vel vært moro, det. :)

I begynnelsen da jeg begynte å vanke her inne, våget jeg ikke. Husker at jeg talte på knappene sist treff i den Trosterudvillaen, men trakk meg før jeg meldte meg på.

Tror kanskje jeg hadde våget å være med nå.?

Selv om det er gøy å ikke vite for mye om hverandre, så er det på den annen side sikkert moro å møte dere som er bak nickene, også...

Skrevet

Hadde vel vært moro, det. :)

I begynnelsen da jeg begynte å vanke her inne, våget jeg ikke. Husker at jeg talte på knappene sist treff i den Trosterudvillaen, men trakk meg før jeg meldte meg på.

Tror kanskje jeg hadde våget å være med nå.?

Selv om det er gøy å ikke vite for mye om hverandre, så er det på den annen side sikkert moro å møte dere som er bak nickene, også...

..vet ikke om jeg hadde turt, jeg :)

Er så deilig å være anonym!

Skrevet

Nei, det er på en måte litt småskummelt...

Jeg hadde veldig lyst sist gang, men turde altså ikke.

Dessverre ble det siste treff som har vært for dolere. :(

Trodde liksom jeg hadde ny mulighet et år eller to senere...ja ja.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Klart at vi alle skulle ha stilt opp. Tenk for en underholdning det hadde vært når sør, morsk og gloliatten hadde brast sammen:-)

Skrevet

Klart at vi alle skulle ha stilt opp. Tenk for en underholdning det hadde vært når sør, morsk og gloliatten hadde brast sammen:-)

..not !

Skrevet

Ja inviter meg dit. Jeg vil gjerne overvære et slikt møte...........

Skrevet

Ja hvis du arrangerer et møte på ettermiddags/kveldstid i Oslo så er jeg med.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja inviter meg dit. Jeg vil gjerne overvære et slikt møte...........

Tja - du får bli med opp til Dorthe;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden tatt sjansen på å møte noe dolere. Rett og slett fordi jeg generelt er av den oppfatning av at dolere ofte lider av alvorlige traumer og kan klikke når som helst, samt består av mennesker med seksuelle preferanser jeg ikke engang vil vite noe om.

Men så er jeg bare en enkel odalsgutt også.

Takke meg til en skikkelig gjeddefestivitas.

Skrevet

Tja - du får bli med opp til Dorthe;)

Jeg har møtt Dorthe, men det var Sør, Morsk og Grip jeg vil møte på samme tid. Dvs. overvære når de møter hverandr.

kjerringskinn
Skrevet

Nei, det er på en måte litt småskummelt...

Jeg hadde veldig lyst sist gang, men turde altså ikke.

Dessverre ble det siste treff som har vært for dolere. :(

Trodde liksom jeg hadde ny mulighet et år eller to senere...ja ja.

Du er da vel ikke pysete! Personlig fremmøte på døra, var det ikke så?

Men det begynner også å bli lenge siden.. ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har møtt Dorthe, men det var Sør, Morsk og Grip jeg vil møte på samme tid. Dvs. overvære når de møter hverandr.

Det glemte jeg:-) Vel - jeg har ikke så stor tro på DOL-treff. Men jeg er fra tid til annen i Oslo og da skal jeg besøke Dorthe. Joda - jeg skal ha kona med:-)

Skrevet

Det glemte jeg:-) Vel - jeg har ikke så stor tro på DOL-treff. Men jeg er fra tid til annen i Oslo og da skal jeg besøke Dorthe. Joda - jeg skal ha kona med:-)

Ja det er bra. Hvis du ikke hadde hatt kona med, ja da hadde jeg kommet som en moralsk vokte...............

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja det er bra. Hvis du ikke hadde hatt kona med, ja da hadde jeg kommet som en moralsk vokte...............

Oppfatter du meg som en luring?:-|

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...