Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei Dorthe har ikke bilde av meg, men hun vet hvordan jeg ser ut... legg deg med den sannheten,,,,,,,,,,du har godt av å vente noen dager (i hvert fall noen timer før du får vite hvordan jeg ser ut i virkeligeheten)........

Her outer man ingen :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

11

• Dorthe

7

• amber sun

5

• sigga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er da vel ikke pysete! Personlig fremmøte på døra, var det ikke så?

Men det begynner også å bli lenge siden.. ;-)

Joda, det stemmer det.

Hyggelig var det også :)

Skrevet

Du får komme inn på ranglere (chatten som tok over etter småprat), det hender vi har treff, om enn i mindre skala enn gamle trosterudvillaen og de der. Pleier å være slik at noen av oss møtes ute på cafe el.lign., tar en øl sammen. :-)

Det hørtes bra ut!

Men det er vel i Oslo...og jeg har flyttet så det blir litt langt, dessverre,.

Eller har dere treff i Stavanger også? ;)

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden tatt sjansen på å møte noe dolere. Rett og slett fordi jeg generelt er av den oppfatning av at dolere ofte lider av alvorlige traumer og kan klikke når som helst, samt består av mennesker med seksuelle preferanser jeg ikke engang vil vite noe om.

Men så er jeg bare en enkel odalsgutt også.

Takke meg til en skikkelig gjeddefestivitas.

mange fra odalen her eller?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg er virkelig smigret, men jeg er da ikke så gammel................

Unnskyld - hadde ikke fått bildet da jeg svarte;-)

Skrevet

Unnskyld - hadde ikke fått bildet da jeg svarte;-)

Ellers hadde du spurt hvorfor jeg sendte bilde av min mor :)

Skrevet

Det hørtes bra ut!

Men det er vel i Oslo...og jeg har flyttet så det blir litt langt, dessverre,.

Eller har dere treff i Stavanger også? ;)

Det har nok vært flest "annonserte" treff i Oslo, men også mini-treff avtalt mellom enkelte (på pm eller annen måte) i andre byer/steder også. Det er jo hva folk gjør det til sjøl. Så om noen lodder stemningen og finner ut at det er flere som vil møtes i Stavanger, så gjør man nettopp det. Trenger jo ikke være så mange for å ha et slikt treff. :-)

Skrevet

Det har nok vært flest "annonserte" treff i Oslo, men også mini-treff avtalt mellom enkelte (på pm eller annen måte) i andre byer/steder også. Det er jo hva folk gjør det til sjøl. Så om noen lodder stemningen og finner ut at det er flere som vil møtes i Stavanger, så gjør man nettopp det. Trenger jo ikke være så mange for å ha et slikt treff. :-)

Hm, kanskje en tanke nå framover mot jul...

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

mange fra odalen her eller?

Vi er ikke så mange her enda, men vi mobiliserer kraftig om dagen og anser målet om fullstendig herredømme her inne før jul som realistisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...