Gå til innhold

Jeg er så utrolig lei

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Jeg slo opp med kjæresten i går kveld, dvs. han ringte ikke som han hadde sagt og tlf. hans virker ikke når jeg ringer tilbake. Dette er ikke første gang, ikke andre heller at slikt skjer. Vi treffes sjelden, og han er alltid så utrolig opptatt selvom han bor alene uten barn, mens jeg bor sammen med barna mine. Han har ikke vært klar for et forhold noe jeg vil så gjerne. Vi har vært sammen i flere måneder og i begynnelsen var mye turbulens siden jeg ville mer enn han. Det var forsoninger gang på gang, men de siste månedene har vi vært roligere men treffes ikke så ofte som jeg vil. Han vil ikke spise hos meg selvom jeg inviterer ham og ikke overnatte. For meg er det utrolig frustrerende når han løper opp av senga fordi han er så redd for å sovne. Jeg har vært og er oppriktig forelsket i ham, og tar han tilbake hvergang når han kommer og savner meg, elsker meg osv. Han liker ikke når jeg gir han små gaver, og har aldri gitt meg noe (jeg har bare gjort det engang).

Nå har jeg hatt to andre beundrere en stund, den ene er gift og den andre er overreligiøs og tror på jomfrufødsel og slikt. Jeg trenger bare å peke så er de her, men jeg er ikke så begeistret for det. Han som er gift er egentlig mest en god venn, og vi prater noen ganger sammen på tlf., og det er greit, men jeg vil holde det der. Han var innom i går da jeg hørte hvor lei meg jeg var pga. kjæresten og trøstingen endte opp i senga. Vi har et fortrolig vennskap hvor han forteller meg om opp- og nedturer i ekteskapet og jeg forteller han om kjæresteforholdet mitt. Det er bare så dumt når det sexuelle kommer inn siden vi ikke er forelsket i hverandre.

Jeg blir helt sprø av denne situsjonen og har lyst å dra og finne drømmemannen så jeg kan glemme alle de andre. Synes kveldene blir så lange når jeg er alene, og da blir fristelsen for stor når en av dem ringer og vil møte meg eller besøke meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hev hodet og gå ut og møt drømmemannen. Du må kanskje vente litt, men plutselig så er han der. Du høres ut som en attraktiv dame, og da kan du velge og vrake.

Gjest først meg sjøl og så meg sjøl..
Skrevet

Mulig at det er den gifte mannen som selv har ansvar for hvor langt han vil dra utroskapen, men folk som hopper til sengs med en de vet er gift, gjør meg like kvalm.

Ikke har du følelser for ham heller sier du. Fy faen, at det går an.

Skrevet

Mulig at det er den gifte mannen som selv har ansvar for hvor langt han vil dra utroskapen, men folk som hopper til sengs med en de vet er gift, gjør meg like kvalm.

Stakkars deg så dum du er. At det går an og være så blind når noen har det vondt med seg selv er meg en gåte. Hvem har ansvar for din sexualdrift, du selv, de som ikke vil ha deg eller de som vil ha deg.

Du burde ha skrevet under som mrs. perfekt i moral og etikk.

Gjest tenk litt utover nesa
Skrevet

Sexuelle følelser blandes ofte inn i vennskapsfølelser. At to mennesker som er frustrerte og ensomme finner veien til senga er ikke noe rart. Prøv nå å ro deg ned og slutt å blande din egen bitter erfaring med utroskap inn her.

Gjest stå på
Skrevet

Ta det helt med ro, tiden viser hva som skjer. Noen ganger så råder vi ikke over alt som skjer, men noe skjer i tankeprosessen. Jeg har ikke problemer med å forstå dilemmaet, har vært igjennom noe som kan minne om det.

Skrevet

Stakkars deg så dum du er. At det går an og være så blind når noen har det vondt med seg selv er meg en gåte. Hvem har ansvar for din sexualdrift, du selv, de som ikke vil ha deg eller de som vil ha deg.

Du burde ha skrevet under som mrs. perfekt i moral og etikk.

Så du støtter utroskap?

Skrevet

Sexuelle følelser blandes ofte inn i vennskapsfølelser. At to mennesker som er frustrerte og ensomme finner veien til senga er ikke noe rart. Prøv nå å ro deg ned og slutt å blande din egen bitter erfaring med utroskap inn her.

Så du støtter utroskap?

Skrevet

Så du støtter utroskap?

Det handler om å støtte menneskelige reaksjoner. Jeg er ikke for eller mot utroskap. Jeg er i mot å komme med en fordømmende pekefinger. Utroskap er noe som har eksistert i alle mulige bilder fra første dag til menneskeheten. Er du forskjell på sexuell og emosjonell utroskap f.eks. Er det greit at en gift mann kommer på besøk til en dame og prater fortrolig med henne uten at hans kone vet det, men hvis de har sex så er det ikke greit. Jeg synes faktisk at det er altfor liten toleranse overfor menneskelige svakheter i dag, alle skal være så perfekte.

Gjest tenk litt utover nesa
Skrevet

Så du støtter utroskap?

Jeg støtter det som bebba skriver. Hvorfor setter du deg i dommersete når du vet ingen verdens ting om situasjonen annet enn at de som egentlig er venner går til sengs sammen? Kona hans kan være dødssyk hjemme, og det kan hende at han gråter ut i armene til en venninne. Det finnes mange situsjoner som ikke alle råder over, og din reaksjon tyder på at du har følt deg sviktet av en du elsker og elsker fremdeles. Ingen eier den en elsker.

Skrevet

Enig med deg.

Hvis alminnelig anstendighet og etisk standard er mangelvare er det tynne greier.

Noen her ser ut til å gå for 'ja, nå har jeg det så jævlig at det er for jævlig, så da kan jeg med god samvittighet sørge for at andre får det dobbelt jævlig'. Smått.

Skrevet

Jeg støtter det som bebba skriver. Hvorfor setter du deg i dommersete når du vet ingen verdens ting om situasjonen annet enn at de som egentlig er venner går til sengs sammen? Kona hans kan være dødssyk hjemme, og det kan hende at han gråter ut i armene til en venninne. Det finnes mange situsjoner som ikke alle råder over, og din reaksjon tyder på at du har følt deg sviktet av en du elsker og elsker fremdeles. Ingen eier den en elsker.

"Kona hans kan være dødssyk hjemme, og det kan hende at han gråter ut i armene til en venninne"

Det er noe av det dummeste argumentet for utroskap som jeg har hørt. Du har tydelig et sterkt behov for å rettferdiggjøre slike handlinger..

Skrevet

Det handler om å støtte menneskelige reaksjoner. Jeg er ikke for eller mot utroskap. Jeg er i mot å komme med en fordømmende pekefinger. Utroskap er noe som har eksistert i alle mulige bilder fra første dag til menneskeheten. Er du forskjell på sexuell og emosjonell utroskap f.eks. Er det greit at en gift mann kommer på besøk til en dame og prater fortrolig med henne uten at hans kone vet det, men hvis de har sex så er det ikke greit. Jeg synes faktisk at det er altfor liten toleranse overfor menneskelige svakheter i dag, alle skal være så perfekte.

Er utroskaåp greit fordi det "alltid har eksister"?

Den argumentasjonen kjøper jeg ikke. Og du kaller meg dum.. Synes du dømmer aldri så lite selv også, jeg.

Skrevet

Er utroskaåp greit fordi det "alltid har eksister"?

Den argumentasjonen kjøper jeg ikke. Og du kaller meg dum.. Synes du dømmer aldri så lite selv også, jeg.

Jeg synes virkelig synd på deg. Er du virkelig så utrolig prektig at du aldri tar et feilspor i livet? Og hvis du er det så er det enda mer synd på deg.

Skrevet

Enig med deg.

Hvis alminnelig anstendighet og etisk standard er mangelvare er det tynne greier.

Noen her ser ut til å gå for 'ja, nå har jeg det så jævlig at det er for jævlig, så da kan jeg med god samvittighet sørge for at andre får det dobbelt jævlig'. Smått.

Hadde vært morsomt å forstå din 'etiske standard'. Håper at du i hvert fall ikke jobber med mennesker

Skrevet

Jeg synes virkelig synd på deg. Er du virkelig så utrolig prektig at du aldri tar et feilspor i livet? Og hvis du er det så er det enda mer synd på deg.

Selvfølgelig gjør jeg feil. Men én ting er å velge feil der konsekvensene bare går ut over en selv. Noe annet er handlinger som man vet også får konsekvenser for andre - gjentatte ganger!

Du har kalt meg mye fint i denne tråden; prektig, dum, blind, "perfekt".. Unnskyld meg for å ikke være så veldig interessert i dine dommer over meg. -Du som ikke engang dømmer!

Snakk om dobbeltmoral.

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg feil. Men én ting er å velge feil der konsekvensene bare går ut over en selv. Noe annet er handlinger som man vet også får konsekvenser for andre - gjentatte ganger!

Du har kalt meg mye fint i denne tråden; prektig, dum, blind, "perfekt".. Unnskyld meg for å ikke være så veldig interessert i dine dommer over meg. -Du som ikke engang dømmer!

Snakk om dobbeltmoral.

Ikke bry deg om det. Du framstår som atskillig mer moden og reflektert enn vedkommende som helt latterlig prøver å trøkke deg ned her.

Skrevet

Snakk om dobbeltmoral.

Hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

Ikke bry deg om det. Du framstår som atskillig mer moden og reflektert enn vedkommende som helt latterlig prøver å trøkke deg ned her.

Er du ferdig med videregående eller går du fremdeles på ungdomsskolen?

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig?

Hva har det med saken å gjøre..?

Da kan jeg like gjerne spørre; hvor mange ganger har du vært utro, egentlig?

Det er like relevant, om du mener man må være av en viss alder for å kunne uttale seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...