Gå til innhold

fornemmelse for mord

Anbefalte innlegg

Skrevet

må virkelig si at jeg begynner å tro på disse klarsynte i fornemmelse for mord. De sier så utrolig mye likt og har stort sett rett hele tiden. Grøsser av tanken av som har skjedd med denne stakkars lille gutten, helt forferdelig at denne saken har blitt stemplet som en selvmordssak, hvis de klarsynte har rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så ikke programmet (er døv og programmet var ikke tekstet). Hva "så" disse klarsynte ang denne gutten?

Skrevet

Men hvis en 10 år gammel gutt er blitt funnet hengt så skjønner ikke jeg at jeg ikke har fått det med meg på nyhetene. Har dette vært noen nyhetssak?

ser forresten ikke på programmet. får mareritt av det. Huff

Skrevet

selvmordssak? Var ikke han bare ni år? Hvordan forklarer de det?

(så ikke programmet, bare forhåndsomtalen. Begynner å angre nå..)

Skrevet

Men hvis en 10 år gammel gutt er blitt funnet hengt så skjønner ikke jeg at jeg ikke har fått det med meg på nyhetene. Har dette vært noen nyhetssak?

ser forresten ikke på programmet. får mareritt av det. Huff

selvmordssaker kommer ikke på nyhetene.

Har bare ikke hørt om så unge som har tatt livet sitt før..

Skrevet

Sannheten er at det ALDRI (ikke EN eneste gang) har oppklart noen sak. Faktisk har det ALDRI skjedd at "klarsynte" har oppklart noen mordsak - verken i Norge eller Danmark. (Det kan du få bekreftet fra Politiet, hvis du ønsker).

Kvinnen som ble uskyldig hengt ut i programmet forrige uke, vil trolig ta dem i retten.

Her er en annen link:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250815

Dette programmet er bedrageri.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg så ikke programmet (er døv og programmet var ikke tekstet). Hva "så" disse klarsynte ang denne gutten?

en ti år gammel gutt var funnet hengt, og politiet fastslo dødsårsak som en selvmordssak. Men foreldrene er helt sikre på at han ble drept fordi han ikke var deprimert eller noe slikt. De klarsynte mener at han hadde sett noe som han ikke skulle ha sett, og pga det så var det noen mennekser som låste han i en kjeller, der han satt innestengt, og senere så drepte de han ved å henge han. helt forferdelig!!

Skrevet

Sannheten er at det ALDRI (ikke EN eneste gang) har oppklart noen sak. Faktisk har det ALDRI skjedd at "klarsynte" har oppklart noen mordsak - verken i Norge eller Danmark. (Det kan du få bekreftet fra Politiet, hvis du ønsker).

Kvinnen som ble uskyldig hengt ut i programmet forrige uke, vil trolig ta dem i retten.

Her er en annen link:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250815

Dette programmet er bedrageri.

Med vennlig hilsen

jeg vet det, men jeg tror grunnen til det er at politiet ikke tar de klarsynte seriøse nok.

Skrevet

jeg vet det, men jeg tror grunnen til det er at politiet ikke tar de klarsynte seriøse nok.

De har tatt dem seriøst. I SAMTLIGE tilfeller tok de klarsynte feil. Som sagt, politiet i både Norge og Danmark kan bekrefte at det ALDRI har skjedd at "klarsynthet" har oppklart noe mord. Ikke en eneste gang.

Det de bedriver er bedrageri. Det er å lure godtroende og naive mennesker.

Med vennlig hilsen

Skrevet

en ti år gammel gutt var funnet hengt, og politiet fastslo dødsårsak som en selvmordssak. Men foreldrene er helt sikre på at han ble drept fordi han ikke var deprimert eller noe slikt. De klarsynte mener at han hadde sett noe som han ikke skulle ha sett, og pga det så var det noen mennekser som låste han i en kjeller, der han satt innestengt, og senere så drepte de han ved å henge han. helt forferdelig!!

Man kan "se" hva som helst.

Forrige uke "så" de helt feil person.

Dette er BEDRAGERI, og de kaster bort politiets tid på fjås og vas. De burde faktisk vært arrestert for å sløse med politiressurser.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Man kan "se" hva som helst.

Forrige uke "så" de helt feil person.

Dette er BEDRAGERI, og de kaster bort politiets tid på fjås og vas. De burde faktisk vært arrestert for å sløse med politiressurser.

Med vennlig hilsen

ok, jeg er forsovet enig, har aldri trodd på sånt før, men jeg synes de har ganske mye rett også, det kan jo ikke være helt vill gjetting? eller? og ofte så sier to klarsynte nøyaktig det samme (sånn som idag), altså at de "ser" ting som ikke politiet en gang vet om. Vanskelig sak å ta stilling til egentlig..

Skrevet

Det er jo virkelig skremmende at politiet trodde det var et selvmord, løkka var slakk og bena hans var i gulvet. Ingen ti-åring kan ha så stort dødsønske at de klarer å gjennomføre et selvmord på den måten!

Skremmende og overbevisende at begge de klarsynte fant den samme kjellerlemmen og følte det samme ubehaget.

Skrevet

Det er jo virkelig skremmende at politiet trodde det var et selvmord, løkka var slakk og bena hans var i gulvet. Ingen ti-åring kan ha så stort dødsønske at de klarer å gjennomføre et selvmord på den måten!

Skremmende og overbevisende at begge de klarsynte fant den samme kjellerlemmen og følte det samme ubehaget.

jeg er helt enig, skremmende at politiet fastslo så raskt at dette var et selvmord. Ingen livsglade tiåringer tar vel selvmord..? Derfor jeg har begynt å tro litt på dette klarsynt greiene. I tillegg til at begge faktisk fant denne kjelleren som du sa..

Skrevet

ok, jeg er forsovet enig, har aldri trodd på sånt før, men jeg synes de har ganske mye rett også, det kan jo ikke være helt vill gjetting? eller? og ofte så sier to klarsynte nøyaktig det samme (sånn som idag), altså at de "ser" ting som ikke politiet en gang vet om. Vanskelig sak å ta stilling til egentlig..

Hva tilsier at de ikke har snakket sammen først?

TVN tjener millioner på dette. Selvsagt har de møter og gir de klarsynte "informasjon" først. Det ville ikke vært god TV hvis de klarsynte så ut som et spørsmålstegn og sa "Jeg aner ikke hva som skjedde!" :-)

TVM er nødt til å lage programmer som er "passe troverdige" og akkurat passe ulne til at det blir litt kontroversielt og folk ser prorgammene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Tror ikke noe på dem jeg, de ser ALLTID bare det man allerede vet, de ser ALDRI hvem som har gjort det og de løser ALDRI en sak.!

Skrevet

"forsovet enig"? hehehehe

Skrevet

Hva tilsier at de ikke har snakket sammen først?

TVN tjener millioner på dette. Selvsagt har de møter og gir de klarsynte "informasjon" først. Det ville ikke vært god TV hvis de klarsynte så ut som et spørsmålstegn og sa "Jeg aner ikke hva som skjedde!" :-)

TVM er nødt til å lage programmer som er "passe troverdige" og akkurat passe ulne til at det blir litt kontroversielt og folk ser prorgammene.

Med vennlig hilsen

Helt enig med deg - akkurat som Beat for Beat (uten sammenligning forøvring) - de har øvd på forhånd...

Skrevet

Begynner du å tro på dem? Etter den forferdelige saken i forige uke da de utpekte en helt uskyldig småbarnsmor som morder?

Skrevet

Begynner du å tro på dem? Etter den forferdelige saken i forige uke da de utpekte en helt uskyldig småbarnsmor som morder?

Hvordan vet du at hun er helt uskyldig?

Skrevet

Det mest irriterende med dette er at det ikke heter fornemmelse *for* mord. Det korrekte er fornemmelse "av" mord.

Det er mulig jeg tar feil, men det skjer skjelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...