Gå til innhold

fornemmelse for mord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det mest irriterende med dette er at det ikke heter fornemmelse *for* mord. Det korrekte er fornemmelse "av" mord.

Det er mulig jeg tar feil, men det skjer skjelden.

Å, herlig! Fnis :-)

"Det er mulig jeg tar feil, men det skjer skjelden. "

Vel, det skjedde nå ;-)

(det skrives sjelden, uten k...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det skjedde nå ;-)

For en ufattelig fornedrelse. Jeg skjemmes langt inn i beinmargen. Kan du være så snill å la saken bli mellom oss?

Skrevet

Vel, det skjedde nå ;-)

Fra ordboka:

"2 utsøkt, enestående en s- anledning / en opplevelse av de sjeldne ."

Og det var vel akkurat hva det var...he-he.

Skrevet

For en ufattelig fornedrelse. Jeg skjemmes langt inn i beinmargen. Kan du være så snill å la saken bli mellom oss?

For sent:-)

Skrevet

Det eneste som er påfallende med de klarsyntes tips, er at de aldri noensinne har ført til noen oppklaring - verken her eller i Danmark, hvor programmet har gått over lenger tid.

Hjerteløs utnyttelse av pårørendes fortvilte ønske om å finne svar på sine spørsmål - attpåtil i en usedvanlig spekulativ presentasjonsform. Pføy!

Ta for øvrig en titt på dette:

http://www.forskning.no/Artikler/2002/oktober/1033829813.94

http://www.dagbladet.no/kultur/2003/10/06/380261.html

Skrevet

Beklager,- i slike tilfeller _kan_ jeg ikke dy meg. Den var bare for god :-))

Skrevet

en ti år gammel gutt var funnet hengt, og politiet fastslo dødsårsak som en selvmordssak. Men foreldrene er helt sikre på at han ble drept fordi han ikke var deprimert eller noe slikt. De klarsynte mener at han hadde sett noe som han ikke skulle ha sett, og pga det så var det noen mennekser som låste han i en kjeller, der han satt innestengt, og senere så drepte de han ved å henge han. helt forferdelig!!

Huff....Får inderlig håpe at politiet tar opp igjen saken!

Skrevet

Begynner du å tro på dem? Etter den forferdelige saken i forige uke da de utpekte en helt uskyldig småbarnsmor som morder?

nå så ikke jeg på forrige gang da de klarsynte skal ha utpekt en kvinne som morderen, men hvordan kan dere være så SKRÅSIKRE på at hun er helt uskyldig? hun er jo helt sikkert det, men det er faktisk mye syke mennesker her i verden. Som sagt jeg så ikke forrige program så jeg vet lite om den saken.

Skrevet

nå så ikke jeg på forrige gang da de klarsynte skal ha utpekt en kvinne som morderen, men hvordan kan dere være så SKRÅSIKRE på at hun er helt uskyldig? hun er jo helt sikkert det, men det er faktisk mye syke mennesker her i verden. Som sagt jeg så ikke forrige program så jeg vet lite om den saken.

Politiet har klarert henne -hun hadde sikkert bunnsolid alibi. Politiet hadde ingen tiltro til den synske, men ville alikevel inkalle kvinnen til forhør, for at hun skulle slippe å bli hengt ut i bygda, og fortsatt være mistent av folk som deg -som tror på slikt.

Skrevet

Hvordan vet du at hun er helt uskyldig?

Fordi politiet klarerte henne.

Hvordan hadde du opplevd det om det var du som ble utpekt?

Skrevet

Politiet har klarert henne -hun hadde sikkert bunnsolid alibi. Politiet hadde ingen tiltro til den synske, men ville alikevel inkalle kvinnen til forhør, for at hun skulle slippe å bli hengt ut i bygda, og fortsatt være mistent av folk som deg -som tror på slikt.

ok skjønner, men hvis du har lest alle innleggene mine vil du se at jeg aldri har trodd på sånne klarsynte før jeg så programmet igår. Så du på den? Vel faktisk i den saken har jeg litt tro på dem. Synes det er veldig rart at politiet fastslo så raskt at dødsårsaken var selvmord, når gutten var bare 10 år gammel! Jeg sier ikke at jeg heretter kommer til å stole helt på klarsynte men akkurat i den saken, tror jeg mer på dem enn på politiet. En ting til, du virker sinna fordi de klarsynte hengte ut feil person, vel politiet har vel gjort den feilen ganske mange ganger de også?

Skrevet

ok skjønner, men hvis du har lest alle innleggene mine vil du se at jeg aldri har trodd på sånne klarsynte før jeg så programmet igår. Så du på den? Vel faktisk i den saken har jeg litt tro på dem. Synes det er veldig rart at politiet fastslo så raskt at dødsårsaken var selvmord, når gutten var bare 10 år gammel! Jeg sier ikke at jeg heretter kommer til å stole helt på klarsynte men akkurat i den saken, tror jeg mer på dem enn på politiet. En ting til, du virker sinna fordi de klarsynte hengte ut feil person, vel politiet har vel gjort den feilen ganske mange ganger de også?

Det er kalrt jheg ser sint på et program som henger ut folk som mordere på TV, uten fnugg av skjellig grunn.

Og når politiet gjør det samme, så syne sjeg også de gjør en drålig jobb -men det å finne mrodere er jobben deres. Det er ikke TV sin jobb.

Skrevet

Sannheten er at det ALDRI (ikke EN eneste gang) har oppklart noen sak. Faktisk har det ALDRI skjedd at "klarsynte" har oppklart noen mordsak - verken i Norge eller Danmark. (Det kan du få bekreftet fra Politiet, hvis du ønsker).

Kvinnen som ble uskyldig hengt ut i programmet forrige uke, vil trolig ta dem i retten.

Her er en annen link:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250815

Dette programmet er bedrageri.

Med vennlig hilsen

Vil gjene at du dokumenterer på en sakelig og ordentlig måte at klarsynhet IKKE har oppklart noen sak i Norge.

Da jeg faktisk sitter på opplysninger i en sak fra 70- tallet der det ikke stemmer med dine utsagn

Skrevet

Vil gjene at du dokumenterer på en sakelig og ordentlig måte at klarsynhet IKKE har oppklart noen sak i Norge.

Da jeg faktisk sitter på opplysninger i en sak fra 70- tallet der det ikke stemmer med dine utsagn

Jeg har allerede lagt ut dokumentasjon på dette i en eldre tråd, med sitater både fra politiet i Norge og i Danmark.

Er det ikke åpenbart at disse historiene er like "sanne" som Julenissen?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...