Champagne Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg skjønner ikke oppgave nummer tre. Det står jo ordet "the" to ganger?! http://www.soon.org.uk/humor/illusion.htm 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Da har du allerede skjønt oppgaven !!. Mange mennesker ser aldri det ekstra ordet fordi setningen er skrevet i trekantform 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ja, det "virker ikke" når du ikke har engelsk som morsmål. Svært mange med engelsk som morsmål ville ikke legge merke til at det står "the" to ganger. Med vennlig hilsen 0 Siter
Champagne Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Ja, det "virker ikke" når du ikke har engelsk som morsmål. Svært mange med engelsk som morsmål ville ikke legge merke til at det står "the" to ganger. Med vennlig hilsen Jammen svaret står helt nederst på siden.. Les der da.. Står at det står "Paris in the spring" ikke the the Eh.. les du, dette ble vanskelig å forklare.. 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jammen svaret står helt nederst på siden.. Les der da.. Står at det står "Paris in the spring" ikke the the Eh.. les du, dette ble vanskelig å forklare.. Det står: ""Paris in the Spring", not "Paris in the the Spring"." Det burde stått: ""I love Paris in the Springtime", not "I love Paris in the the Springtime". Det er bare to versjoner av testen, og de har svaret til feil versjon. Poenget er at ordet "the" står to ganger. Med vennlig hilsen 0 Siter
ott Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jammen svaret står helt nederst på siden.. Les der da.. Står at det står "Paris in the spring" ikke the the Eh.. les du, dette ble vanskelig å forklare.. Bare fasitskriveren som er lat. Han mener mange ser "Paris in the Spring", istedenfor "Paris in the the Spring" fordi den ene "the" ikke registreres uten videre. Nr 6 sliter jeg med. Du skal visstnok kunne se jesus på et eller annet vis, men jeg ser bare klatter. 0 Siter
Champagne Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Det står: ""Paris in the Spring", not "Paris in the the Spring"." Det burde stått: ""I love Paris in the Springtime", not "I love Paris in the the Springtime". Det er bare to versjoner av testen, og de har svaret til feil versjon. Poenget er at ordet "the" står to ganger. Med vennlig hilsen Det var godt.. Et øyeblikk trodde jeg at jeg var blitt stokk dum.. 0 Siter
Champagne Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Bare fasitskriveren som er lat. Han mener mange ser "Paris in the Spring", istedenfor "Paris in the the Spring" fordi den ene "the" ikke registreres uten videre. Nr 6 sliter jeg med. Du skal visstnok kunne se jesus på et eller annet vis, men jeg ser bare klatter. Jeg ser heller ikke Jesus. Men jeg synes jeg så to som hadde seg, helt til jeg så fasiten. Det kan da ikke være Jesus og Maria Magdalena...? 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det var godt.. Et øyeblikk trodde jeg at jeg var blitt stokk dum.. Nåja - det ene utelukker jo ikke det andre! ;-) Alt godt, 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Ja, og det gjør det i trekanten også.... 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Ja, og det gjør det i trekanten også.... Jeg ser heller ikke jesus....... 0 Siter
petter smart Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Når jeg gikk litt vekk fra skjermen dukket plutselig jesus opp, har fortsatt litt vanskelig for å se det når jeg sitter nære skjermen. Den øvre flekken er hans venstre øye (sett fra han) 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Når jeg gikk litt vekk fra skjermen dukket plutselig jesus opp, har fortsatt litt vanskelig for å se det når jeg sitter nære skjermen. Den øvre flekken er hans venstre øye (sett fra han) *advarer: Ikke gå vekk fra skjermen - du kan bli frelst* 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Når jeg gikk litt vekk fra skjermen dukket plutselig jesus opp, har fortsatt litt vanskelig for å se det når jeg sitter nære skjermen. Den øvre flekken er hans venstre øye (sett fra han) Marilyn Monroe dukket opp da jeg traff veggen - jeg trillet stolen i full fart bakover, er jeg gal? 0 Siter
petter smart Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Marilyn Monroe dukket opp da jeg traff veggen - jeg trillet stolen i full fart bakover, er jeg gal? Ikke mer gal enn meg, selv om jeg kun gikk 1 meter bakover før jeg så henne. Jeg prøvde å gå enda lenger bak, men da forsvant hun igjen. Disse kvinnene altså, de er så flyktige. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Marilyn Monroe dukket opp da jeg traff veggen - jeg trillet stolen i full fart bakover, er jeg gal? Jeg trillet også stolen full fart bakover og glemte at jeg har ommøblert her på loftet, nå er det trappa som er bak stolen.......... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg ser heller ikke Jesus. Men jeg synes jeg så to som hadde seg, helt til jeg så fasiten. Det kan da ikke være Jesus og Maria Magdalena...? Dette er verre enn en dåp i pinsemeningheten. 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg trillet også stolen full fart bakover og glemte at jeg har ommøblert her på loftet, nå er det trappa som er bak stolen.......... hvilken trapp, app, app, app, ppp..... *STAKAR* 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Bare fasitskriveren som er lat. Han mener mange ser "Paris in the Spring", istedenfor "Paris in the the Spring" fordi den ene "the" ikke registreres uten videre. Nr 6 sliter jeg med. Du skal visstnok kunne se jesus på et eller annet vis, men jeg ser bare klatter. Du ser det bedre om du lener deg litt unna skjermen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.