Gå til innhold

En optisk gåte..hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du allerede skjønt oppgaven !!. Mange mennesker ser aldri det ekstra ordet fordi setningen er skrevet i trekantform

Skrevet

Ja, det "virker ikke" når du ikke har engelsk som morsmål. Svært mange med engelsk som morsmål ville ikke legge merke til at det står "the" to ganger.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, det "virker ikke" når du ikke har engelsk som morsmål. Svært mange med engelsk som morsmål ville ikke legge merke til at det står "the" to ganger.

Med vennlig hilsen

Jammen svaret står helt nederst på siden..

Les der da.. Står at det står "Paris in the spring" ikke the the

Eh.. les du, dette ble vanskelig å forklare..

Skrevet

Det står:

""Paris in the Spring", not "Paris in the the Spring"."

Det burde stått:

""I love Paris in the Springtime", not "I love Paris in the the Springtime".

Det er bare to versjoner av testen, og de har svaret til feil versjon. Poenget er at ordet "the" står to ganger.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Bare fasitskriveren som er lat. Han mener mange ser "Paris in the Spring", istedenfor "Paris in the the Spring" fordi den ene "the" ikke registreres uten videre.

Nr 6 sliter jeg med. Du skal visstnok kunne se jesus på et eller annet vis, men jeg ser bare klatter.

Skrevet

Det står:

""Paris in the Spring", not "Paris in the the Spring"."

Det burde stått:

""I love Paris in the Springtime", not "I love Paris in the the Springtime".

Det er bare to versjoner av testen, og de har svaret til feil versjon. Poenget er at ordet "the" står to ganger.

Med vennlig hilsen

Det var godt.. Et øyeblikk trodde jeg at jeg var blitt stokk dum..

Skrevet

Bare fasitskriveren som er lat. Han mener mange ser "Paris in the Spring", istedenfor "Paris in the the Spring" fordi den ene "the" ikke registreres uten videre.

Nr 6 sliter jeg med. Du skal visstnok kunne se jesus på et eller annet vis, men jeg ser bare klatter.

Jeg ser heller ikke Jesus. Men jeg synes jeg så to som hadde seg, helt til jeg så fasiten.

Det kan da ikke være Jesus og Maria Magdalena...?

Skrevet

Det var godt.. Et øyeblikk trodde jeg at jeg var blitt stokk dum..

Nåja - det ene utelukker jo ikke det andre! ;-)

Alt godt,

Gjest tottlå
Skrevet

Ja, og det gjør det i trekanten også....

Jeg ser heller ikke jesus.......

Skrevet

Når jeg gikk litt vekk fra skjermen dukket plutselig jesus opp, har fortsatt litt vanskelig for å se det når jeg sitter nære skjermen.

Den øvre flekken er hans venstre øye (sett fra han)

Skrevet

Når jeg gikk litt vekk fra skjermen dukket plutselig jesus opp, har fortsatt litt vanskelig for å se det når jeg sitter nære skjermen.

*advarer: Ikke gå vekk fra skjermen - du kan bli frelst* :)

Skrevet

Marilyn Monroe dukket opp da jeg traff veggen - jeg trillet stolen i full fart bakover, er jeg gal? :)

Skrevet

Marilyn Monroe dukket opp da jeg traff veggen - jeg trillet stolen i full fart bakover, er jeg gal? :)

Ikke mer gal enn meg, selv om jeg kun gikk 1 meter bakover før jeg så henne. Jeg prøvde å gå enda lenger bak, men da forsvant hun igjen. Disse kvinnene altså, de er så flyktige.

Skrevet

Jeg trillet også stolen full fart bakover og glemte at jeg har ommøblert her på loftet, nå er det trappa som er bak stolen..........

Skrevet

Jeg ser heller ikke Jesus. Men jeg synes jeg så to som hadde seg, helt til jeg så fasiten.

Det kan da ikke være Jesus og Maria Magdalena...?

Dette er verre enn en dåp i pinsemeningheten.

Skrevet

Jeg trillet også stolen full fart bakover og glemte at jeg har ommøblert her på loftet, nå er det trappa som er bak stolen..........

hvilken trapp, app, app, app, ppp..... :)

*STAKAR*

Skrevet

Du ser det bedre om du lener deg litt unna skjermen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...