Gå til innhold

Henninge Berg og kona hans..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt morsomt å lese i avisen i går. Berg forteller at han gikk fra sin gravide kone til fordel for Line Stille.

Litt lenger ned i teksten klager Line: "Jeg hadde akkurat født, og Henning måtte reise bort i to uker!"

Eh.. kanskje litt verre for den første kona hans, å sitte igjen alene gravid og med en toåring..?

Fortsetter under...

Skrevet

er hun asiatisk?

eller er hun naturlig mørk?

Faren hennes er den danske skøyteløperen, etellerannet Stille, mens mora er norskasiatisk.

Skrevet

er hun asiatisk?

eller er hun naturlig mørk?

Kurt Stille, som nok bor i Norge.

Annonse

Skrevet

Link til det du leste?

Side 64 i Magasinet som fulgte med Dagbladet nå på lørdag. Det ligger ikke på nett.

Skrevet

Fyren er vel ikke akkurat noen IQ-bombe...

Da lønna ble tema i Tabloid igår sa Henning Berg at han hadde hatt ca 200.000 i ukelønn. Det kunne høres mye ut, men så måtte man ta i betraktning at en fotballspiller har en karriære på 10-11 år. Deretter må man klare seg på det man har tjent, og det var visst litt verre ifølge superintelligente Berg.

La oss regne litt: 200.000*52*10=104.000.000 -altså 104 millioner kroner... Skulle ikke det holde til pensjonsalder og vel så vet, da vet ikke jeg.

Skrevet

Da lønna ble tema i Tabloid igår sa Henning Berg at han hadde hatt ca 200.000 i ukelønn. Det kunne høres mye ut, men så måtte man ta i betraktning at en fotballspiller har en karriære på 10-11 år. Deretter må man klare seg på det man har tjent, og det var visst litt verre ifølge superintelligente Berg.

La oss regne litt: 200.000*52*10=104.000.000 -altså 104 millioner kroner... Skulle ikke det holde til pensjonsalder og vel så vet, da vet ikke jeg.

*LOL*

Skrevet

Hadde han gjort Line gravid før sin kone da???

Skrevet

Akkurat det reagerte jeg også på!

Skrevet

Den fyren har vel ikke akkurat finni opp hjulet, nei. *klask*

Skrevet

Den fyren har vel ikke akkurat finni opp hjulet, nei. *klask*

Og heller ikke kruttet !!! .. (Men stod kanskje litt nær når det smalt ;-)

Annonse

Skrevet

Nei, men han forlot sin høygravide kone til fordel for sin nåværende.

Skrevet

Nei, men han forlot sin høygravide kone til fordel for sin nåværende.

Ok .. Litt blond her :-)

Jeg tenkte "at hun syntes det var ille å ikke se mannen på 2 uker og hun andre satt høygravid, mens x-mannen var borte". Men dette var da ikke en "tanke" samtidig. (når ha jo ikek x-kona utalt seg om det, og jeg har ikke lest stykket, så jeg tenkte helt feil her..)

Skrevet

Nei, Line ble gravid senere, men spiller det noen rolle?

Førstekona var jo like fordømt alene fordet.

Skrevet

Og heller ikke kruttet !!! .. (Men stod kanskje litt nær når det smalt ;-)

Nettopp. :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Line Stille er vel ikke akkurat smarteste kvinnen i skuffen hun heller :P

Skrevet

Nei, Line ble gravid senere, men spiller det noen rolle?

Førstekona var jo like fordømt alene fordet.

Joda, men jeg tolket det på en annen måte, om du leser lengre ned så prøver jeg å forklare hvordan jeg tolket det.

Skrevet

Faren hennes er den danske skøyteløperen, etellerannet Stille, mens mora er norskasiatisk.

Tror moren er norsk......!

Men, det samme kan det være!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...