Gå til innhold

dyr vs billig

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kriterier jeg stiller for produkter av desse slag er om de er testet på dyr eller ikke!

Og da skjønner du kansje at jeg ikke bruker så masse av de produktene du har skrevet ovenfor!

VANN er bra for huden!

Og det har jeg brukt i åresvis ikke har jeg problem hud, ikke har jeg rynker selv om jeg er nesten 30, ikke har jeg hatt problemer med huden og det ser ikke ut som om jeg får det heller!!!

Skrevet

De kriterier jeg stiller for produkter av desse slag er om de er testet på dyr eller ikke!

Og da skjønner du kansje at jeg ikke bruker så masse av de produktene du har skrevet ovenfor!

VANN er bra for huden!

Og det har jeg brukt i åresvis ikke har jeg problem hud, ikke har jeg rynker selv om jeg er nesten 30, ikke har jeg hatt problemer med huden og det ser ikke ut som om jeg får det heller!!!

L`Oreal tester på dyr

Skrevet

L`Oreal tester på dyr

Catzy også, har jeg lest for lenge siden, men mye kan jo ha skjedd siden da. Hvor kan man få en oppdatert liste over dette, vet du det?

Skrevet

Catzy også, har jeg lest for lenge siden, men mye kan jo ha skjedd siden da. Hvor kan man få en oppdatert liste over dette, vet du det?

Det har sikkert dyrebeskyttelsen

Gjest hva tror dere?
Skrevet

VANN er bra for huden!

det er veldig individuelt om man har hud som er anlagt til å få kviser og slikt eller ikke. Dette kommer innenfra så jeg tror ikke grunnen til at du aldri har hatt en kvise er fordi du bruker vann. En annen ting er at mange jenter bruker brunkrem, pudder, concealer, rouge osv i ansiktet, da kan man ikke bare bruke vann for å få av dette.

Skrevet

Jeg trodde dette handlet om billige dyr..

hehe billige dyr? billig og dyr mener du sikkert;) Jo det var det mitt innlegg handlet om.

Skrevet

det er veldig individuelt om man har hud som er anlagt til å få kviser og slikt eller ikke. Dette kommer innenfra så jeg tror ikke grunnen til at du aldri har hatt en kvise er fordi du bruker vann. En annen ting er at mange jenter bruker brunkrem, pudder, concealer, rouge osv i ansiktet, da kan man ikke bare bruke vann for å få av dette.

Det er nettopp masser av det som gjør at huden blir som den blir, substanser som ikke skulle vært på huden i det hele tatt... men dette går på mine prinsipper, andre har sine, og mine er at ingen bør lide fordi "vi" mennesker vil være forfengelige og kline dritt i trynet somogså ødelegger huden...

Hadde da mine kviser og tendenser til uren hud i tenårene og også idag popper en eller annen kvise opp...

Men smører meg ikke inn med produkter testet på dyr allikavell bare for at jeg skal være vakker:) Syntes naturlig er vakrest uansett!

Skrevet

Det er nettopp masser av det som gjør at huden blir som den blir, substanser som ikke skulle vært på huden i det hele tatt... men dette går på mine prinsipper, andre har sine, og mine er at ingen bør lide fordi "vi" mennesker vil være forfengelige og kline dritt i trynet somogså ødelegger huden...

Hadde da mine kviser og tendenser til uren hud i tenårene og også idag popper en eller annen kvise opp...

Men smører meg ikke inn med produkter testet på dyr allikavell bare for at jeg skal være vakker:) Syntes naturlig er vakrest uansett!

Jeg skal love deg at mesteparten av pillene du evt putter i deg når du er syk, GARANTERT er testet på dyr

Skrevet

Jeg skal love deg at mesteparten av pillene du evt putter i deg når du er syk, GARANTERT er testet på dyr

Det er jo en etisk forskjell mellom dyreforsøk for forfengelighetens skyld og dyreforsøk for helsens skyld! ;-))

Skrevet

Det er jo en etisk forskjell mellom dyreforsøk for forfengelighetens skyld og dyreforsøk for helsens skyld! ;-))

joda:)

Skrevet

hehe billige dyr? billig og dyr mener du sikkert;) Jo det var det mitt innlegg handlet om.

Nei, jeg trodde det handlet om billige dyr.. Sånn med en gang

Skrevet

jeg tror ikke det bare handler om forfengelighet når man bruker sminke. For min del handler det om at jeg føler meg mere vel. Og det gjør jeg faktisk når jeg bruker sminke. Argo må jeg også ha en god rensekrem for å få av all denne sminken.

Skrevet

Det er ikke mange pillene man får i meg:)da jeg er ganske allergisk.

Det er ikke det jeg mener at man IKKE skal bruke noe som helst slags sminke eller kremer, men jeg bruker ikke de som er testet på dyr. Og har heller aldri gjort det!

Kansje det er nettopp derfor huden min er sånn den er fordi jeg aldri har smurt meg inn med brunkrem, pudder osv fordi jeg syntes det er ubehagelig også, føler at huden ikke får pustet ordentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...