flisa Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 ...er det mange som sier - hvorfor sier man ikke "Gi og FÅ?" - å ta, passer ikke inn, syns jeg. 0 Siter
Gjest nassejenta Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 .. men det er jo ikke det at du TAR men at du tar imot... 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 .. men det er jo ikke det at du TAR men at du tar imot... nei - det tror jeg ikke du har rett i. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 nei - det tror jeg ikke du har rett i. Det blir vel evt. "gi og ta imot" - noe som blir det samme som "gi og få" :-) ".........................." 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 ENIG!!!!! Tenkt på det der lenge jeg og. Synes dessuten at hele frasa er en sånn ting som litt for mange bare ramler ut med, "man må gi og ta i et forhold, bla bla" uten at det er noe mer enn bare en tom setning for dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.