Gå til innhold

Hva er dette scriptet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette scriptet har plutselig "festet" seg på alle mine hjemmesider... Jeg vet ikke hva det er, bare at jeg ikke har satt det der...!!

Kan noen si hva det er for noe? Det er jo ikke sikkert det er noe problematisk, men jeg skjønner bare ikke hvor det kommer fra!?

----------------------

-------------------------

Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du hjemmesiden din? Kan være noe serveren har lagt der for statistikk eller reklame eller noe slikt.

Skrevet

Hvor har du hjemmesiden din? Kan være noe serveren har lagt der for statistikk eller reklame eller noe slikt.

hjemmesiden er her:

www.bentemor.com

Det er www.get-one.net jeg har server hos....

Kjempefint om du ser på det... når jeg åpner sidene i FrontPage, vises ikke dette scriptet nemlig...!

Skrevet

hjemmesiden er her:

www.bentemor.com

Det er www.get-one.net jeg har server hos....

Kjempefint om du ser på det... når jeg åpner sidene i FrontPage, vises ikke dette scriptet nemlig...!

Kontakt get-one og spør dem. Enten er det noe de gjør med vilje, eller så har de sikkerhetsproblemer med serveren sin.

Skrevet

Kontakt get-one og spør dem. Enten er det noe de gjør med vilje, eller så har de sikkerhetsproblemer med serveren sin.

Takk for svar! Get one har hatt masse problemer, og tidligere har det vært greit med forumet deres, for da ser jeg jo hva de andre har av problemer også! Men nå har de rett og slett fjernet forumet, antakelig fordi de har fått utrolig mye kjeft der inne!! Så jeg aner jo ikke nå om dette er et problem som gjelder fler! Men jeg skal prøve å sende dem en mail!

Men kan du se på scriptet at dette har noe med sikkerheten på serveren å gjøre, altså...?

Skrevet

Takk for svar! Get one har hatt masse problemer, og tidligere har det vært greit med forumet deres, for da ser jeg jo hva de andre har av problemer også! Men nå har de rett og slett fjernet forumet, antakelig fordi de har fått utrolig mye kjeft der inne!! Så jeg aner jo ikke nå om dette er et problem som gjelder fler! Men jeg skal prøve å sende dem en mail!

Men kan du se på scriptet at dette har noe med sikkerheten på serveren å gjøre, altså...?

Jeg kan ikke se på scriptet hva det er for noe. Men hvis ikke du selv har lagt det der, så finnes det to muligheter: Enten har get-one lagt det der selv, eller så har noen uvedkommende via sikkerhetshull på get-ones servere lagt det der. I begge tilfeller er det get-one du må kontakte for å finne ut av problemet.

Skrevet

Jeg kan ikke se på scriptet hva det er for noe. Men hvis ikke du selv har lagt det der, så finnes det to muligheter: Enten har get-one lagt det der selv, eller så har noen uvedkommende via sikkerhetshull på get-ones servere lagt det der. I begge tilfeller er det get-one du må kontakte for å finne ut av problemet.

Ok, jeg har kontaktet get-one, så får vi se hva de sier.... :o((

Takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...