Sofapus Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyheter/Notiser/article.jhtml?articleID=169801 0 Siter
Prozak Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Begynner å bli et par årtier siden jeg gjorde slikt som bølleringing. Men...det er èn ting som er felles for stort sett alle som gjør slikt: de står ikke og venter til vedkommende åpner døren. "............................" 0 Siter
Sofapus Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Begynner å bli et par årtier siden jeg gjorde slikt som bølleringing. Men...det er èn ting som er felles for stort sett alle som gjør slikt: de står ikke og venter til vedkommende åpner døren. "............................" Hehe, nei:P 0 Siter
soleil Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Begynner å bli et par årtier siden jeg gjorde slikt som bølleringing. Men...det er èn ting som er felles for stort sett alle som gjør slikt: de står ikke og venter til vedkommende åpner døren. "............................" Den rampestreken heter i så fall "ringe på og IKKE stikke av". Var det ikke noen som drev og praktiserte det på TV for litt siden? 0 Siter
ott Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Den rampestreken heter i så fall "ringe på og IKKE stikke av". Var det ikke noen som drev og praktiserte det på TV for litt siden? Johan Golden i XLTV. 0 Siter
Sofapus Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Johan Golden i XLTV. Evt presten i en eller annen reklame. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Den rampestreken heter i så fall "ringe på og IKKE stikke av". Var det ikke noen som drev og praktiserte det på TV for litt siden? Høres jo litt morsomt ut. Ekstremsportvarianten av den gode, gamle :-) Gutter stikker av - menn blir stående. ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.