Gå til innhold

Eksamens nerver.....

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Hjeeelp!!!! Nå er det kun 1 måned til jeg skal ha eksamen i anatomi! Jeg har allerede skyhøye eksamens nerver. Hvordan skal dette gå???? Jeg blir helt nerve vrak før hver eksamen.....setter for store krav til meg selv o.s.v.

Har noen noe gode råd til meg? Det er så mye stoff jeg må kave meg gjennom.....phuu.....svetter bare ved tanken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke tenke så mye på detaljene, men fokuser på hovedtrekkene først!

Hvilken bok har du?

Gjest tottlå
Skrevet

Hehe, har på onsdag jeg...

Jeg har en britisk bok :Human Anatomy & Physiology, men har også kjøpt menneskekroppen.....Hva studerer du???

Skrevet

Jeg har en britisk bok :Human Anatomy & Physiology, men har også kjøpt menneskekroppen.....Hva studerer du???

Jeg studerer molekylærbiologi, så å si det samme som de første 2 årene på medisin.

Læreren min har skrevet Menneskekroppen.

Jeg vil anbefale deg å gjøre spørsmålene som er etter hvert kapittel i menneskekroppen, da kan du det du sannsynligvis trenger å kunne

Tanya1365380060
Skrevet

Jeg kom over en type blomster medisin,som skal skjerpe konsentrasjonen og roe ned evnt. nervøsitet.

Holder på med eksamensperiode jeg også nå, men når jeg drypper 4 dråper av middelet på tungen så blir jeg rolig og utrolig fokusert til meg å være..rart egentlig.

Dette middelet brukes bla i ambulanser for å roe ned folk i sjokk osv, så det er ganske velkjent.

Har ikke navnet på det akkurat nå, men kan finne det ut imorgen hvis du er interessert? :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Se på eksamen som noe du gleder deg til. "Nå skal du endelig få sjansen til å vise hva du har lært"

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg kom over en type blomster medisin,som skal skjerpe konsentrasjonen og roe ned evnt. nervøsitet.

Holder på med eksamensperiode jeg også nå, men når jeg drypper 4 dråper av middelet på tungen så blir jeg rolig og utrolig fokusert til meg å være..rart egentlig.

Dette middelet brukes bla i ambulanser for å roe ned folk i sjokk osv, så det er ganske velkjent.

Har ikke navnet på det akkurat nå, men kan finne det ut imorgen hvis du er interessert? :)

Ja takk, jeg er intressert! :)

lalala1365380457
Skrevet

vær forsiktig med å bruke midler som roer ned på selve eksamen, for da er det ofte at selve eksamensrushet hjelper på å fremme prestasjonen!

Skrevet

Er det Bachs blomstermedisin kanskje?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Ikke for å være slem, altså, men bruk denne siste måneden til å lære "ord deling s regler" så står du nok i alle fall.

Tanya1365380060
Skrevet

Sorry at det tok så lang tid med svaret! Bachs medisin er det jeg tar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...