Gå til innhold

Ryddig Web-side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

He-he, den har jeg sett før.

Skrevet

He-he, den har jeg sett før.

He he. Tror den må bryte det som finnes av retningslinjer for manøverbarhet og oversikt. Allikevel facinerende..

Noe jeg har lurt på i mange år er hvorfor norske og svenske aviser, både på papir og web er så forskjellige. De norske ligger jo et lysår foran de svenske. Ta bare en titt på rotet her: http://www.aftonbladet.se/

Gjest Webmaster, design
Skrevet

Der ser dere! Ingen grunn til å klage på Doktor Onlines nye design.

Skrevet

Å? Jeg trodde det var den dere brukte som mal..:-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

det sier mye om arngren!

Har hørt at de selger 'dritt' og det får de jo gitt inntrykk av :)

Skrevet

Nei, om vi skal tenke sånn så er det jo absolutt ingenting å klage over. De stakkars barna i Afrika som sulter har det værre enn noen i Norge...

Skrevet

Å, HJELP!

Trøste og bære!

Lynkurs..... du trur ikkje skarpare lut må til, da?

Skrevet

det sier mye om arngren!

Har hørt at de selger 'dritt' og det får de jo gitt inntrykk av :)

Butikken hans er konk for lengst.

Kunne det skyldes rot i firmaet?

Skrevet

Nei, om vi skal tenke sånn så er det jo absolutt ingenting å klage over. De stakkars barna i Afrika som sulter har det værre enn noen i Norge...

stakkars designwebbissen - får h*n ikke lov å prøve å være morsom selv om h*n har laget en side vi misliker.....

Skrevet

Det er kanskje slik at siden skal gi inntrykk av en god, gammelsdags krambod med alt mellom himmel og jord spredt utover?

Den var så rotete, at den nesten ble litt spennende å navigere i.

Kanskje er det meningen?

Skrevet

Kan minne om oppslagstavlene i nærbutikkene

eller se&hør

Skrevet

Å, skrekk!

*klikker siden bort så fort jeg kan*

Dette var da noe av det mest rotete og uoversiktelige jeg har vært borti på nettet.

Skrevet

Kurs i web-design: ja!

Det der var direkte smertelig å se på.

Skrevet

Det er kanskje slik at siden skal gi inntrykk av en god, gammelsdags krambod med alt mellom himmel og jord spredt utover?

Den var så rotete, at den nesten ble litt spennende å navigere i.

Kanskje er det meningen?

Mulig det er som du sier, men hvis meningen er å selge mest mulig har han bomma stygt.

Sjansen er stor for at potesielle kunder får hodepine før de finner det de er ute etter:-)

Skrevet

Mulig det er som du sier, men hvis meningen er å selge mest mulig har han bomma stygt.

Sjansen er stor for at potesielle kunder får hodepine før de finner det de er ute etter:-)

skjønner ikke at folk ikke får like mye hodepine av se&hør!

Skrevet

Nå er jo også godeste Fritjof Arngren en av de mest uproffe og idiotiske individene også da :-)

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...