Gå til innhold

Julegave.. hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest jaudagauda
Skrevet

Jeg har blitt sammen med (i mine øyne) verdens herligste "gutt" :) Så har det seg jo sånn at det nærmer seg jo jul med STORE skritt..

Og jeg ANER ikke hva jeg skal kjøpe til kjæresten min.. Han er en mann på 29 år.. noen som kan komme med forslag så blir jeg kjempegla!! Jeg har ikke hatt så mange kjærester i mitt liv, især ikke noen som man har gitt så mange gaver til.. hva gir man i gave til kjæresten sin? hvor masse penger bruker man??Jeg er heeelt blank på slikt.. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klokke, selvfølgelig!

Passe dyr - slik at den varer en stund, men ikke for fin slik at du kan kjøpe en dyrere/finere en senere jul. (Det er ikke så enkelt å finne gaver til menn - og det gjelder å ikke gi en engangforalle-gave med en gang...)

Min kjære får sko, klær eller verktøy, men så har vi vært gift en evighet, da.

Lips1365380508
Skrevet

Damn, du er tidlig ute. ;) Legg merke til hvordan han har det i huset og interessene hans, også går du etter det. Alle kan komme med masse forslag, men det er du som kjenner ham best...og den beste gaven er jo en gave han kommer til å få bruk for, og som passer til smaken hans. Er han f.eks interessert i fotball, kan du kjøpe bill. til en fotball kamp, eller noe han virkelig trenger, eller kjøpe noe han aldri hadde kjøpt seg selv, fordi han ikke vil bruke penger på slikt....mens å få det blir noe helt annet.

Det er SÅ masse. Men det er klart at det er mye lettere å kjøpe gaver til jenter. Men uansett, han blir glad for alt, siden han fikk det av sin kjære;)

Lykke til. Jeg tar det i desember jeg. =) Min hadde netopp bursdag.

Skrevet

Verktøy, jente, verktøy...

Evt. et gavekort på Clas Olsson e.l.

Menn eeelsker verktøy ;)

Gjest tonjeanette
Skrevet

Konsertbiletter, reiser, kinobiletter, bøker, musikk, massagetime....

Skrevet

Verktøy, jente, verktøy...

Evt. et gavekort på Clas Olsson e.l.

Menn eeelsker verktøy ;)

Ikke alle mannfolk, nei.

Hos oss er det jeg som ønsker meg slagdrill.

Skrevet

Ikke alle mannfolk, nei.

Hos oss er det jeg som ønsker meg slagdrill.

Eh...hva er slagdrill?

*blond*

Skrevet

Eh...hva er slagdrill?

*blond*

En slik drill som har nok krefter til å borre i betong. Vanlig drill klarer ikke den jobben. Bor i borettslag med betongvegger i alle retninger.

Skrevet

En slik drill som har nok krefter til å borre i betong. Vanlig drill klarer ikke den jobben. Bor i borettslag med betongvegger i alle retninger.

ah...skjønner. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...