org Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg vurderer sterkt å gå for permanent eye-liner både oppe og nede. Er det noen som har erfaringer de har lyst til å dele? For og imot. Prisen her jeg bor, er kr 3.500,-. Er ikke det ganske billig? Jeg tror jeg vil ha mørkebrun sminke, for jeg er redd for at sort vil virke "hardt". Hva tror dere? Takk for svar. 0 Siter
nynne Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Skal du først ta, er jeg enig i fargevalget. Prisen er grei nok. Men så var det det å være modig nok da. Har lest om de tilfellene der det dessverre ikke gikk så bra.... På den annen side, ingenting er sikkert her i livet- og det er sikkert! 0 Siter
monsina Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det høres veldig lettvint ut med permanent sminke, men jeg hdde aldri tort. Har hørt om stakkars folk som har gjort det, og tatoveringa har trukket utover i huden. Permanent UHU-sminke m.a.o. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.