Gå til innhold

Tips til kalendergaver til en voksen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg vet mange av dere syns at juleforberedelsene starter for tidlig, men jeg trenger noen tips til hva jeg kan kjøpe til pakkekalenderen til kjæresten min på 30 år. Og ikke kom og si at det er barnslig, det er bare koselig...=)

Hadde tenkt til å bruke 700-1000 kr til sammen, så det kan være både noen små og store gaver.. Og en litt ekstra stor på juleaften såklart!

Videoannonse
Annonse
Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Sjokolade, sokker, en lekker boxer, deodorant, film, cd, liten lommelykt, gavekort på en massasje eller to fra deg, kinobillett, gavekort på en pizza, frikort fra husarbeid en uke, dusjsåpe, småverktøy som skrujern eller noe, håndjern ;o)... f eks?

Lagde julekalender til typen i fjor, sydde en kjempestor "julestrømpe" som jeg la alle pakkene i. Han ble kjempeglad og gledet seg hver dag til ny pakke :o)

Gjest tralala1
Skrevet

I år får sambisen adventskalender for første gang. Har tenkt å gi ha div. juleøl. En for hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...