Gå til innhold

hvor mye sjokolade spiser dere?

Gjest tror jeg spiser alt for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mye, det blir stort sett samtidig med ungenes helgegodteri.

Men det gjorde jeg før, dvs. to-tre i uka i perioder.

Jeg legger ikke på meg av noe og får ikke hull i tennene. Sånn sett har jeg alle anledninger til å spise hva jeg vil. De største og beste matkickene for tiden, dreier seg imidlertid om middager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men jeg er så møkka lei hele sunnhetsdiskusjonen.

Alt skal være så inni hampen sunt hele tiden.

lalala1365380457
Skrevet

Det er ikke usunt medmindre du er overvektig eller har tendens til å legge på deg.

man kan få tykktarm betennelse av å spise for mye godteri =/

lalala1365380457
Skrevet

Det er ikke usunt medmindre du er overvektig eller har tendens til å legge på deg.

man kan få tykktarm betennelse av å spise for mye godteri =/

Skrevet

Jeg spiser sjokolade når jeg har lyst. Av og til en gang i uka, andre ganger tre ganger i uka, og noen ganger hver dag i en uke. Det kommer an på.

Sjokolade er så utrolig godt, og jeg har (nesten) aldri dårlig samvittighet (med mindre jeg spiser en hel haug på en gang).

Ikke er jeg tjukk heller, og jeg syns man skal kunne kose seg litt også, jeg.

Ja til Troika m.venner!

Skrevet

Sjokolade er godt, veldig godt, men for min del må jeg holde meg til lørdager og ikke så mye.

Noe av det verste som er når man ikke vil legge på seg, heller skal prøve å gå ned litt.

Litt må man allikevel kose seg og da får det bli på lørdag kveld.

Smaker helt fortreffelig da, når man ikke spiser det så ofte. Nyter hver bit jeg!

Skrevet

Alt for mye sikkert, selv om det overhodet ikke er daglig.

Skrevet

Beklager, men jeg er så møkka lei hele sunnhetsdiskusjonen.

Alt skal være så inni hampen sunt hele tiden.

Enig, og det er iallfall ikke sunt å være overdrevent opptatt av at alt man dytter i seg skal være sunt.

Skrevet

En sjokolade annenhver uke f.eks.

Om kvelden foran tv spiser jeg heller gulrøtter.

Skrevet

minst to om dagen. Ikke akkurat feit jeg heller.

Skal det ikke være fem om dagen, da? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...