Gjest Mahad Arbab Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har sagt takk for meg til kjæresten i helgen, og i dag har vi sendt meldinger til hverandre hele tiden. Vi har grått og kranglet, smilt og grått mer. Ikke noe er avgjort fra min side, men jeg begynte med å takke for meg. Jeg vil ha han tilbake, hva skal jeg gjøre??????? Kjære dolere hjelp meg med å få han jeg elsker nesten mest på denne jord tilbake, dvs. etter barna mine. Pliiiiiiiiiiis, jeg orker ikke dette. 0 Siter
Gjest pasa21 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hva er problemet mellom dere da? Ville postet dette innlegget på samliv forumet 0 Siter
Gregga Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Da får du si det som det er da, skjønner du!! Han kan jo ikke vite at du vil ha han, når du sier takk for deg...eller? 0 Siter
Gjest Mahad Arbab Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Da får du si det som det er da, skjønner du!! Han kan jo ikke vite at du vil ha han, når du sier takk for deg...eller? Ja men jeg kan ikke ta til takke med hva som helst fra hans side... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.