Gå til innhold

Et annet forum

Gjest jeg er lei av et eller annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et forum for mennesker som er høyest oppegående, intellektuelle, morsomme m.m. Dol er for mye for småbarnsforeldre som bekymrer som om bleieskift og lesing i 1. klasse. Hvor finner jeg et slikt forum hvor det er saftige diskusjoner om politikk, innvandring, religion, kunst og kultur andre steder enn her på dol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.lysfontenen.no

Tusen takk........bukker og neier...........

Skrevet

Det er vel bare å prøve og sette igang en diskusjon her. Det at folk ofte snakker bleier og matoppskrifter har vel ingen ting med intellektet å gjøre. Kanskje det er flere oppegående mennesker her enn du tror :o)

Skrevet

www.lysfontenen.no

For der er dere så mye mer seriøse mener du LOL

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tusen takk........bukker og neier...........

Gò-stedet for diktere a`la Elling, Ari Ben og noen til:-)

Skrevet

Det er vel bare å prøve og sette igang en diskusjon her. Det at folk ofte snakker bleier og matoppskrifter har vel ingen ting med intellektet å gjøre. Kanskje det er flere oppegående mennesker her enn du tror :o)

Ja bleier er et intellektualt emne, spesielt for oss som har sluttet med slikt. Vi kan da mimre oss til gamle dage akkurat som med Barbie-dukkene................

Skrevet

Gò-stedet for diktere a`la Elling, Ari Ben og noen til:-)

Men det er da veldig intellektuelt..........

ShitDiddelyDo
Skrevet

Seriøst: Du finner ikke et forum med flere seriøse og dyktige skribener i Norge.

Det er jeg villig til å vedde på.

Det er selvfølgelig ikke like stort som dol, og det hender det pludres der også (det finnes et eget forum for pludring), men nivået på innleggene der sammenlignet med innleggene på dol, kan best beskrives som forskjellen på Bagatelle og Peppes Pizza.

Hvis man er vant med dol tar det litt tid å sette seg inn i forumsoppbyggingen, nøyaktig som det tar tid å sette seg inn i dol hvis man er vant til andre typer forum, men når det er gjort ser du deg ikke tilbake.

I hvert fall gjelder det mange av de som nå er der - og som tidligere var her og åpenbart på KG.

De useriøse forsvinner av seg selv. De har ikke noe der å gjøre.

Skrevet

Nei, men det er heldigvis veldig langt mellom de drit kjedelige "småbarns-bleie-dårlige barnehager-ikke sukker i maten-skummel halloween osv osv" diskusjonene....:-)

Skrevet

Seriøst: Du finner ikke et forum med flere seriøse og dyktige skribener i Norge.

Det er selvfølgelig ikke like stort som dol, og det hender det pludres der også (det finnes et eget forum for pludring), men nivået på innleggene der sammenlignet med innleggene på dol, kan best beskrives som forskjellen på Bagatelle og Peppes Pizza.

Hvis man er vant med dol tar det litt tid å sette seg inn i forumsoppbyggingen, nøyaktig som det tar tid å sette seg inn i dol hvis man er vant til andre typer forum, men når det er gjort ser du deg ikke tilbake.

I hvert fall gjelder det mange av de som nå er der - og som tidligere var her og åpenbart på KG.

Og du har erfaring går jeg utfra.........

Skrevet

Nei, men det er heldigvis veldig langt mellom de drit kjedelige "småbarns-bleie-dårlige barnehager-ikke sukker i maten-skummel halloween osv osv" diskusjonene....:-)

Det er nå ganske trivielle diskusjoner som får 'godt voksne, nesten gamle' damer som meg til å mimre og føle meg urgamle.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men det er da veldig intellektuelt..........

Jeg diskuterer heller mine interesser på njus, da kan jeg tenke meg godt om og være saklig.

Det er koselig å være et sted der man kan være litt useriøs, ihvertfall litt.

Skrevet

Jeg har bare lest litt der. Og jeg ser jo at det er folk herfra. Men har ikke følelsen at folk er så hyggelige med hverandre. Kan skje bare en følelse.

Skrevet

Leser du de innleggene da? Hopper over det jeg synes er kjedelig her jeg.

Skrevet

Jeg diskuterer heller mine interesser på njus, da kan jeg tenke meg godt om og være saklig.

Det er koselig å være et sted der man kan være litt useriøs, ihvertfall litt.

Greier du noengang å være saklig????????

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og du har erfaring går jeg utfra.........

Nei, jeg uttaler meg nå på vegne av en odøling jeg kjenner der inne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har bare lest litt der. Og jeg ser jo at det er folk herfra. Men har ikke følelsen at folk er så hyggelige med hverandre. Kan skje bare en følelse.

Folk driver ikke å sussenusser og koseklemser på hverandre hele tiden, ei heller er det mye sms-språk å spore, men det er nå strengt tatt bare en fordel.

Skrevet

Folk driver ikke å sussenusser og koseklemser på hverandre hele tiden, ei heller er det mye sms-språk å spore, men det er nå strengt tatt bare en fordel.

Går det an å sussenusse på dataen......jeg bare spør.......

ShitDiddelyDo
Skrevet

Leser du de innleggene da? Hopper over det jeg synes er kjedelig her jeg.

"Leser du de innleggene da? Hopper over det jeg synes er kjedelig her jeg."

Da blir det jo ikke mye igjen her. Hadde det ikke vært for lange lefsevakter hadde jeg strengt tatt ikke orket å klikke meg innom i det hele tatt.

Det er jo ikke engang noe morsomt på seksualitetsforumet lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...