Gå til innhold

Et annet forum

Gjest jeg er lei av et eller annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg uttaler meg nå på vegne av en odøling jeg kjenner der inne.

Det må finnes mange datakyndige odalinger.

Videoannonse
Annonse
Dronningen1365380764
Skrevet

Håper du tar deg en tur innom :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Går det an å sussenusse på dataen......jeg bare spør.......

Det gjør åpenbart det.

*Klem*

Skrevet

"Leser du de innleggene da? Hopper over det jeg synes er kjedelig her jeg."

Da blir det jo ikke mye igjen her. Hadde det ikke vært for lange lefsevakter hadde jeg strengt tatt ikke orket å klikke meg innom i det hele tatt.

Det er jo ikke engang noe morsomt på seksualitetsforumet lenger.

Du kan sikkert få en god lefseoppskrift, men ikke av meg. Da får du heller spørre om hai og svaridaudi.........

Skrevet

"Leser du de innleggene da? Hopper over det jeg synes er kjedelig her jeg."

Da blir det jo ikke mye igjen her. Hadde det ikke vært for lange lefsevakter hadde jeg strengt tatt ikke orket å klikke meg innom i det hele tatt.

Det er jo ikke engang noe morsomt på seksualitetsforumet lenger.

Det er kanskje fordi din forgjenger SierDuDet er borte :o)

Det er da noen rasende morsomme der inne innimellom da

Skrevet

Det gjør åpenbart det.

*Klem*

Ohhhhhhhh............har du prøvd det.........

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må finnes mange datakyndige odalinger.

Det er fordelen med Lysfontenen: Man trenger ikke å være så datakyndig for å stikke innom der. Man klarer seg greit så lenge man behersker helt normal html-koding. :)

Skrevet

Når SDD overtar etter SDD, ja så må det være det samme......

Skrevet

Det er fordelen med Lysfontenen: Man trenger ikke å være så datakyndig for å stikke innom der. Man klarer seg greit så lenge man behersker helt normal html-koding. :)

Så derfor er det et sted for Odalinger?

Gjest Klør meg i hodet
Skrevet

Innom hva da........hjemmesidene til slottet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det er da noen rasende morsomme der inne innimellom da"

Ja, det er et par stykker, men det går lenge mellom hver gang de spretter fram. Og da tenker jeg ikke på disse gammeldoler-skapningene som hele tiden syter om hvor mye bedre det var før når de kunne susseklemse på hverandre over en øl, men folk som faktisk vil diskutere noe annet enn Judging Amy, Idol, Big Brother og suppe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så derfor er det et sted for Odalinger?

Jeg tror ikke det er så mange odølinger der inne. Men nå skal det sies at vi er kjent for å gå stille i dørene, så vi gjør uansett ikke stort ut av oss.

Skrevet

http://lysfontenen.no . Men det er et vanlig forum - det er få forum som har samme gode grensesnitt som DOL - de fleste er en eller annen form for php-mysql løsning, og veldig grafisk, og ikke threaded.

"..........................."

Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange odølinger der inne. Men nå skal det sies at vi er kjent for å gå stille i dørene, så vi gjør uansett ikke stort ut av oss.

???????????Stille i dørene og jeg som trodde at vi islendinge var i slekt med dere. Så feil kan en ta i livet.....

Skrevet

"Det er da noen rasende morsomme der inne innimellom da"

Ja, det er et par stykker, men det går lenge mellom hver gang de spretter fram. Og da tenker jeg ikke på disse gammeldoler-skapningene som hele tiden syter om hvor mye bedre det var før når de kunne susseklemse på hverandre over en øl, men folk som faktisk vil diskutere noe annet enn Judging Amy, Idol, Big Brother og suppe.

Jeg tar gjerne en god diskusjon men synes det er ok med en diskusjon om Juding Amy også. Du liker jo å snakke ishockey du da og det er da ikke noe bedre ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

???????????Stille i dørene og jeg som trodde at vi islendinge var i slekt med dere. Så feil kan en ta i livet.....

Vi odølinger vil helst ha oss frabedt sammenlingningen med islendinger.

Det er en sensitiv greie vi har gående her etter at en islending forsøkte å ta over vår årlige festivitas sent på 70-tallet.

Skrevet

Vi odølinger vil helst ha oss frabedt sammenlingningen med islendinger.

Det er en sensitiv greie vi har gående her etter at en islending forsøkte å ta over vår årlige festivitas sent på 70-tallet.

Nå blir jeg nysgjerrig? Jeg kom i hvert fall ikke til Norge før på 80 - tallet.........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...