Gå til innhold

Innlegg som forsvant


Gjest strå

Anbefalte innlegg

Da jeg hadde svart på en innlegg i livssynsforumet, fikk jeg beskjed om at jeg hadde svart på et innlegg som ikke eksisterte. Innlegget jeg svarte på sto tre ganger, men da jeg kom tilbake til listen sto det der bare en gang. Poenget er imidlertid at mitt eget innlegg forsvant da jeg forsøkte å sende det. I tilfelle dette skulle skje en annen gang også (for det var ganske irriterende ...) er det noen måte jeg kan finne tilbake til innlegget mitt på slik at jeg kan få sendt det på nytt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FØR du sender det kan du kopiere det ved å merke all teksten og trykke Ctrl+C. Hvis det forsvinner kan du bare åpne en ny svarboks, plassere markøren i tekstfeltet og trykke Ctrl+V!

Du kan også kopiere ved å høyreklikke på den markerte teksten og velge fra menyen som da dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Dersom vi oppdager at innlegg er postet flere ganger, forsøker vi å "rydde litt" opp. Hvis du da poster ditt innlegg etter at vi har slettet, så vil det du beskriver kunne skje.

Vil du ikke kunne finne igjen det du skriver i slike tilfeller ganske enkelt ved å klikke på "bakover-knappen" på nettleseren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi oppdager at innlegg er postet flere ganger, forsøker vi å "rydde litt" opp. Hvis du da poster ditt innlegg etter at vi har slettet, så vil det du beskriver kunne skje.

Vil du ikke kunne finne igjen det du skriver i slike tilfeller ganske enkelt ved å klikke på "bakover-knappen" på nettleseren din?

Det virker i alle fall ikke bestandig her i gården! For eksempel dersom jeg bestemmer meg halvveis ut i skrivinga at jeg skal ha med en link, og søker etter denne - da er det ikke alltid jeg kan bla meg tilbake til "Skriv innlegg" og fortsette der jeg slapp.

Så jeg tar en backup, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker i alle fall ikke bestandig her i gården! For eksempel dersom jeg bestemmer meg halvveis ut i skrivinga at jeg skal ha med en link, og søker etter denne - da er det ikke alltid jeg kan bla meg tilbake til "Skriv innlegg" og fortsette der jeg slapp.

Så jeg tar en backup, jeg..

Hva med å bruke flere vinduer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker i alle fall ikke bestandig her i gården! For eksempel dersom jeg bestemmer meg halvveis ut i skrivinga at jeg skal ha med en link, og søker etter denne - da er det ikke alltid jeg kan bla meg tilbake til "Skriv innlegg" og fortsette der jeg slapp.

Så jeg tar en backup, jeg..

Nytt vindu vettu: Ctrl+N

;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Det virker i alle fall ikke bestandig her i gården! For eksempel dersom jeg bestemmer meg halvveis ut i skrivinga at jeg skal ha med en link, og søker etter denne - da er det ikke alltid jeg kan bla meg tilbake til "Skriv innlegg" og fortsette der jeg slapp.

Så jeg tar en backup, jeg..

Går jo ikke an å være uenig i at det er best å ta backup:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...